///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Nå har E34 5serien kommet med noen nytt, nemmelig E36 M3 styling. Hvis dette er repost så bare slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Se flere bilder her: http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... 1%26sa%3DG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Bakfangeren va ikke så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Kult på e30, kræsj på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 har sett dette på en annen e34 også. en grå en. synes også at det blir litt kræsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Bakfangeren va ikke så ille.. Enig, passer bra bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Syns egentlig det ble helt greit jeg.. Men altså, dette er jo som at faren tar bleia til sønnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Baken var fin, men fronten var ikke helt bra, syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Det var ikke bra i det hele tatt mener da jeg. Er samme som E30 har E46 styling. Eller E36 har E46 M3 fanger. Fysj. Bakenden var ikke den verste, men hadde heller hatt den original eller M5.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Syns fangerne stikker for mye "utover" fra bilen, så det blir den stor "flate" som er synlig oppå fangeren... Fått de litt lengere inn, så hadde det blitt bra kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 kobinasjonen passet dårlig sammen, men det kunne ha vært mye verre også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 kobinasjonen passet dårlig sammen, men det kunne ha vært mye verre også: Sant så sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 så en sånn her i bergen en gang og måtte nesten bare le litt. kom vil gjøre sånt mot bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Absolutt ikke det værste jeg har sett, men det vart litt feil med den øverste her ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 var ikke veldig lekkert. bakfangern ble litt for svulmende for min del, hvis det er et ord.. og ARILD G: fett bildet! dårlig hårdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå