Joan E36 Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Tok en kjapp PS, med hvite blinkers. takk skal du ha! Hehe.. Aldri lært meg PS jeg men det så jo ikke så galt ut det, går jo i allefall ann å kjøpe hvite lykter å se hvordan det blir. koster jo ikke all verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Lekker bil.. Har samme farge på min coupe. liker den fargen meget god Liker planene dine med bilen. Stå på .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Hei Ellingsen B. !Hyggelig med kommentar på bilen min Stemmer det! Vært mye på Hannestad da kameraten min bor der! (325icab_88) Hvordan farge er det på din M3 da? Har helt garantert sett den også Har en hvit E36 Compact med M motor, men kjører mest en mørk blå 97 A6 Avant som er bruksbilen.. Jeg får blinke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Nydelig cab! Liker calypsofargen! Hvite blink rundt om og M-lister osv så blir den et smykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Hvorfor skal alle på død og liv ha hvite blinkere på e36? Den blir jo så anonym og kjedelig da! Denne e36 var pen,ville beholdt den akkurat som den er. Det vinrøde taket og beige skinnet gir et ekslusivt preg. Nakkestøtter bak er også big money waste, kjøp deg heller et windshot om du ikke har fra før. Jeg er av typen som ikke synes nakkestøtter på e36 cab er penest, jeg ville hatt uten. Sikten bakover når du har taket oppe er også et ankepunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Lekker bil.. Har samme farge på min coupe.liker den fargen meget god Liker planene dine med bilen. Stå på .. Takker for det Har blitt veldig glad i fargen selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Hører det er mye delte meninger om hvite blinklys hehe.. Jeg er ikke sikker selv, men er åpen for forslag Om det er noe du synes bør bli bedre eller som jeg kan gjøre annerledes i planene mine, så gi meg ris og ros Blir litt mye innlegg fra meg om jeg skal svare dere alle, så jeg bestemte meg for å komme med noen svar en gang i mellom i stedetfor at det er jeg som skriver mest hehe Takker for alle som kommenterer! Kjempe hyggelig å få gode tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Hører det er mye delte meninger om hvite blinklys hehe.. Jeg er ikke sikker selv, men er åpen for forslag Hehe, jeg synes du kanskje skulle beholdt oransje blinklysa, de gjorde seg bra der de står. Men va jo også fin i hvit da(photoshop-tegninga).. Den var liksom litt sprekere med oransj kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 ja, er egentlig enig. Det er så originalt med hvite blink nå, så jeg veit ikke Veldig sprekt med hvite, og det gir jo kanskje et noe sportsligere utseende. Men er utrolig usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Med hvite så blir du kvitt litt gubbepreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 og med hvite blink monterer du fjortisspreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Dummeste jeg har hørt.. Du får sette orange blinkere på Z4'n din vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Flott bil, men jeg likte den bedre med Motorsport felgene. Jeg liker ikke cab med nakkestøtter bak, den ser mye mere "clean" ut uten disse (og hekkspoiler) Liker også de orange blinklysene, men hvis du absolutt skal bytte, så bytt til grå, så du får noen som er lik farge som lykteglassene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Dummeste jeg har hørt.. Du får sette orange blinkere på Z4'n din vettu tror jeg ikke på, z4 er jo gul og passer ikke til oransje blink. vinrøde z4 som denne er levert orginalt med oransje blinkers. men jeg godtar at noen har rævva smak og noen har godsmak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Hehe Hører det er mye forskjellige meninger. Jeg tror jeg beholder de oransje blinkerne jeg da. De nye felgene er jeg foresten sinnsykt fornøyd med. Jeg har lett etter perfekte felger til denne bilen i 1 år og jeg kom frem til at felger som er spesial laget for bmw hadde vært tøft. Og jeg er meget fornøyd. Motorsport felgene er sinnsykt fine de også, men jeg synes det er så vnlig at folk har de, og derfor ville jeg ha på noen andre som ikke "alle" har. Fått utrolig mange komplementer på de nye felgene. De er mye finere i virkeligheten enn de er på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå