Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Ellingsen B. !

Hyggelig med kommentar på bilen min :D

Stemmer det! Vært mye på Hannestad da kameraten min bor der! (325icab_88) :D

Hvordan farge er det på din M3 da? :)

Har helt garantert sett den også :)

Har en hvit E36 Compact med M motor, men kjører mest en mørk blå 97 A6 Avant som er bruksbilen..:) Jeg får blinke neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle på død og liv ha hvite blinkere på e36? Den blir jo så anonym og kjedelig da!

Denne e36 var pen,ville beholdt den akkurat som den er. Det vinrøde taket og beige skinnet gir et ekslusivt preg.

Nakkestøtter bak er også big money waste, kjøp deg heller et windshot om du ikke har fra før. Jeg er av typen som ikke synes nakkestøtter på e36 cab er penest, jeg ville hatt uten. Sikten bakover når du har taket oppe er også et ankepunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører det er mye delte meninger om hvite blinklys :P hehe.. :P Jeg er ikke sikker selv, men er åpen for forslag :P

Om det er noe du synes bør bli bedre eller som jeg kan gjøre annerledes i planene mine, så gi meg ris og ros :D

Blir litt mye innlegg fra meg om jeg skal svare dere alle, så jeg bestemte meg for å komme med noen svar en gang i mellom i stedetfor at det er jeg som skriver mest :P hehe :)

Takker for alle som kommenterer! Kjempe hyggelig å få gode tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører det er mye delte meninger om hvite blinklys :P hehe.. :P Jeg er ikke sikker selv, men er åpen for forslag :P

Hehe, jeg synes du kanskje skulle beholdt oransje blinklysa, de gjorde seg bra der de står. Men va jo også fin i hvit da(photoshop-tegninga).. Den var liksom litt sprekere med oransj kanskje :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, men jeg likte den bedre med Motorsport felgene. Jeg liker ikke cab med nakkestøtter bak, den ser mye mere "clean" ut uten disse (og hekkspoiler) Liker også de orange blinklysene, men hvis du absolutt skal bytte, så bytt til grå, så du får noen som er lik farge som lykteglassene foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Hører det er mye forskjellige meninger. Jeg tror jeg beholder de oransje blinkerne jeg da. De nye felgene er jeg foresten sinnsykt fornøyd med. Jeg har lett etter perfekte felger til denne bilen i 1 år og jeg kom frem til at felger som er spesial laget for bmw hadde vært tøft. Og jeg er meget fornøyd. Motorsport felgene er sinnsykt fine de også, men jeg synes det er så vnlig at folk har de, og derfor ville jeg ha på noen andre som ikke "alle" har. Fått utrolig mange komplementer på de nye felgene. De er mye finere i virkeligheten enn de er på bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...