HappyHenke Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Her er muligheten du har ventet på! En gratis motor http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link
Superbeetle Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 hehehe... Funny guy Kunne ikke nevnes på msn, måtte en ny tråd til ja... Noen andre som vil donere noe til meg, så har vi tråden her Trådstarter står for avhenting og evt fraktgebyr...
HappyHenke Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 hehehe... Funny guy Kunne ikke nevnes på msn, måtte en ny tråd til ja... Noen andre som vil donere noe til meg, så har vi tråden her Trådstarter står for avhenting og evt fraktgebyr... Haha Fraktgebyr på en palle fra narvik høres rimelig kjekt ut....
BMWentusiasten Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA.... haha....
Der Barockengel Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Kunne ikke nevnes på msn, måtte en ny tråd til ja... HappyHenke tenkte vel at hele verden fortjente å få være med og dele infoen.
mAZE Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Ja jeg følger tydeligvis ikke med på alt her inne lenger. For den tok ikke jeg, tror jeg... ? Eller er det fortsatt at du har liten motor i doningen din SuperBeetle? For det har jeg jo fått med meg i tråden din.
Halvor89 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Er vel kanskje ikke verdt det men. Har hørt mye rart om 320 motoren. Så gå heller for noe anna. De motorene som er noe å ta vare på er 318is, 323, 325 og 328. 320 er bare søpla visstnok. Skyt meg hvis jeg tar feil, men det er hva jeg har hørt..
S.Arnesen Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Er vel kanskje ikke verdt det men. Har hørt mye rart om 320 motoren. Så gå heller for noe anna. De motorene som er noe å ta vare på er 318is, 323, 325 og 328. 320 er bare søpla visstnok. Skyt meg hvis jeg tar feil, men det er hva jeg har hørt.. ja nå er vi spente. hva er dårligere med m50b20 motoren enn m50b25, b23,b28?
BMWentusiasten Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Er vel kanskje ikke verdt det men. Har hørt mye rart om 320 motoren. Så gå heller for noe anna. De motorene som er noe å ta vare på er 318is, 323, 325 og 328. 320 er bare søpla visstnok. Skyt meg hvis jeg tar feil, men det er hva jeg har hørt.. da har du hørt mye rart... vil tørre å påstå at 2 literen er en stødig motor da denne er den minste av rekkesekserene. logisk å tro at en 318is er en merstrever enn en 320. samtidig vil du ha MYE større sannsynlighet klare å finne en 2 liter som er voksenkjørt enn en 318is som i 95% er ungdomseid.
Halvor89 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hva tror dere jeg håper å oppnå med å si noe sånt. Nemlig. Er nok av folk som biter RETT på, på det forumet her.... Det tok, tja, hum. 5min ?
Superbeetle Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Ja jeg følger tydeligvis ikke med på alt her inne lenger. For den tok ikke jeg, tror jeg... ? Eller er det fortsatt at du har liten motor i doningen din SuperBeetle? For det har jeg jo fått med meg i tråden din. hehe...ja det er vel det det går i her i tråden, flertallet jeg snakker med later ikke til ha samme mening og forståelse som meg ang motorer så det er vel igrunn bare til å smile av det En 318is og en 320 går jo bedre enn min 316, men at de går ikke så bra at jeg har funnet det fornuftig å spandere tid og penger på en slik konfigurasjon. Iogmed at bilen min er importert i 2002 så er ikke godkjenning første prioritert heller akkurat. Begynner å komme seg med en 325, dvs den drar fint/trekker bra. Men det skal egentlig en del motor til før jeg virkelig blir imponert. Da har jeg mer sansen for turbomotorer igrunn, som du virkelig føler det skjer noe selv om ytelsen egentlig ikke er så stor som det føles. Er en del turtallsvillige 4'ere som også har litt av denne følelsen. M20B25 syntes jeg er en veldig artig motor å kjøre, når den passerer 4000rpm så syntes jeg den er virkelig gøy å kjøre. Føler ikke M50 har helt den samme sjarmen selv om det gjerne er en bedre konfigurasjon.
BMWentusiasten Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Xzi: gratulerer med dagen. håper du er fornøyd Superbeetle: Hva med en tur 328'en da? kan garantere en annen opplevelse enn 325'en.
Halvor89 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Xzi:gratulerer med dagen. håper du er fornøyd Tusen takk
BMWentusiasten Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Xzi:gratulerer med dagen. håper du er fornøyd Tusen takk anytime...
S.Arnesen Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hva tror dere jeg håper å oppnå med å si noe sånt. Nemlig. Er nok av folk som biter RETT på, på det forumet her.... Det tok, tja, hum. 5min ? Så du skriver at m50b20 motoren er dårligere bare for at du vil at folk skal reagere på det og spørre hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå