-Martin- Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hoi! Begynner å gå litt lei skogpreget i bilen nå... Men har ikke lyst til å prioritere penger til noe som er så unødvendig. Så jeg lurer derfor på om det er noen her inne som har erfaring med å lakkere disse listene selv evt. hos lakkverksted? hvordan blir passformen etter et lag med lakk osv.?
Ivanrogov Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Blir nok dyrere på et lakkverksted, enn og kjøpe 'børsta' alu look på koed..
-Martin- Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 hmm... blir nok kanskje det, men vil ha noe originalt fra BMW, da de "mattchrome" listene på koed ser så plastikk aktige ut... De billigste listene kommer på over 5000,- på koed, så lakkering skal koste litt hvis det ikke skal lønne seg... så sant det blir bra da!
Hindmost Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hva med å kle de i semska skinn, ala alcantara ? Det er iallefall billig og ser stilig ut.
Rapid Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Lakkeringa går bra, de som jobber med lakk vet hva de driver med. Passformen er så og si ganske lik, har ike problemer med det. Fikk jo lakkert på en 320d sedan jg hadde en gang for lenge siden fra mørk/svart til sølv metallic med matt klarlakk
fast Dog Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Hva med å kle de i semska skinn, ala alcantara ?Det er iallefall billig og ser stilig ut. Hvor fikk du gjort dette? Dyrt??
HappyHenke Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Hva med å kle de i semska skinn, ala alcantara ?Det er iallefall billig og ser stilig ut. Hvor fikk du gjort dette? Dyrt?? Det er nok ikke hans bil, sjekk speedometeret. Er nok fra USA denne.
Hindmost Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Ja, det er bilde jeg fant på e46fanatics. Min bil er ikke heeelt der enda Fyren hadde gjort det selv visstnok, så prisen var sikkert ikke så ille. skinn, lim & lakk til dørpanelene.
larserso Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Var vel en på forumet som også gjorde dette om jeg ikke tar feil? Mørk grønn E46 som det skulle bygges stereo i. Mener han kanskje jobba hos Bilradiospesialisten. Husker ikke brukernavnet, men om du har litt tid kan du søke litt på E46 under stereo.
Ivanrogov Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Carbonlister koster 2800kr. Matt chrome 1600kr. Sistnevnte har jeg, og det er pent!
pbk Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Betalte også under 2000 for matt chrome/børstet alu hos Schmiedmann i fjor. Ser helt supert ut, men litt mer pes å få borte fettete fingeravtrykk enn på en blank (lakkert) overflate. Veldig pent sammen med matte chromeringer i instrumentpanelet og detaljer på rattet. Hvis du lakkerer selv, husk å bruke en type lakk som er litt fleksibel så den ikke sprekker opp når du evt. må ta av listene senere (f.eks. for å ta ut stereoanlegget).
-Martin- Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 De listene der var ikke så ille nei! Men er det bare på coupé det blir så hinsides dyrt med nye lister rundbaut?
Lars89 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 De listene der var ikke så ille nei! Men er det bare på coupé det blir så hinsides dyrt med nye lister rundbaut? Er pga du må skifte armlenene foran og bak på coupe og cab at det blir så dyrt.
-Martin- Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 jah... noe forbanna tull at det skal være så mye dyrere for noen j.... armlener...
larserso Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Her snubla jeg over tråden til Mr.Stream: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... c&start=60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå