tomerikk Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Ring til koed i tillegg aå du får korigert ordren. de er raske til å ekspedere og sende så det er ikke sikkert de ser mailen tidsnok. Du kan logge deg inn og se status på ordre.
FredrikE24 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Den er grei Ringer på mandag i tillegg da tenker jeg Når det gjelder VIN-nummer så begynner jeg virkelig å bli lettere irritert.. Leste av skiltet hvor serienummeret står.. Det som står er Serie nr: 986, og under står fargekode på bilen..
Der Barockengel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Leste av skiltet hvor serienummeret står.. Det som står er Serie nr: 986, og under står fargekode på bilen.. Vanligvis finner du vel chassisnummeret i motorrommet - men jeg er litt tvil om praksisen på tidlige, Karmann-bygde biler. Ellers finner du vel chassisnummeret i vognkortet også?
FredrikE24 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Finnes ikke noe nummer i motor rom Det som er litt rart Men hvertfall har jeg vognkort her, og understellsnummeret er:"4360351".
Der Barockengel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Finnes ikke noe nummer i motor rom Det som er litt rart Men hvertfall har jeg vognkort her, og understellsnummeret er:"4360351". BMW 630CS. Forøvrig tilhørende en batch fra juni 1976 - litt tøft, siden det plasserer den blant de tidligere 6-seriene - E24 ble vel vist for publikum på bilutstillingen i Geneve i mars samme år.
FredrikE24 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 hvordan fant du ut dette? Kan du fortelle meg det?
Der Barockengel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 hvordan fant du ut dette? Kan du fortelle meg det? Hemmelig - kan nok ikke hjelpe deg der. Joda - legg inn VIN i elektronisk delekatalog, og så kan man begynne å søke på deler. Hvis du ikke har ETK selv, kan du bruke en av utgavene som ligger på nett; f.eks denne
FredrikE24 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Dette var sjekke saker! Nå veit jeg hvertfall hvordan jeg skal finne delenummer til delene på bilen! Det er en liten vibrasjon når jeg øvelseskjører(17 år ). Vil tro dette har noe med mellomakslingen å gjøre, eller så er dekka rett og slett "firkanta" da bilen så og si har stått stille siden 96'.
Lars89 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Noe spesiell førstebil Skift dekka! Dekk har ikke mye grep igjen etter 12 år...
Der Barockengel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Det er en liten vibrasjon når jeg øvelseskjører. Vibrasjonen er sikkert der hvis man ikke øvelseskjører også. Det er vel ikke overraskende å måtte bytte endel deler på en bil som har stått lenge - men gamle dekk bidrar vel ikke akkurat til kjøreopplevelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå