Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et lite problem. Bilen min må kondemneres men jeg klarer ikke å finne ut hva bilen er hvert. Er det noen her som vet hva ca den er verdt?

har en 1993 modell bmw e30 316i touring shallowline førstegangsregistert i tyskland i desember 93, den var i perfekt stand og hadde bare gått 170.000. Har ringt til flere bilforhandlere og ingen av dem kunne si noen ca pris. Var en bilforhandler som sa at den var ca verdt 50 tusn, men det kan ikke være rett?

Mvh Bmwelsker;)

Skrevet

Ja jeg synes 50 000 var i overkant :P Men det var kanskje ikke det du mente? ;)

OT: Tror ikke du kan forvente deg noe mer enn dette. Det er tross alt en 316. Man får nesten en E46 med samme kilometerstanden for den prisen

Skrevet
Ja jeg synes 50 000 var i overkant :P Men det var kanskje ikke det du mente? ;)

OT: Tror ikke du kan forvente deg noe mer enn dette. Det er tross alt en 316. Man får nesten en E46 med samme kilometerstanden for den prisen

jeg syntes det var litt mye ja.. Derfor jeg ble usikker å ville spørre her, jeg kan ikke begynne å kreve 50 tusn før den når takstmannen kommer.

• 1 month later...
Skrevet

Liten oppdatering. Bilen ble taksert til 45 tusn kroner, og skaden ble taksert til 40 tusen. Så får den tilbake;)

Men delene må bestilles så får han ikke tilbake før godt inn på nyåret:/

Skrevet

45K var veldig bra for den bilen :? . Litte grann skeptisk til at du får så mye for den. Sa du til ``takstmann`` at den har vært med i ulykke? Alle biler faller i verdi hvis den har vært med i ulykke(selvom den er fiksa)... Jeg synes at den er verdt det, men man får sjelden det man vil ha når man selger no ;). Hva er bilens forhistorie?

Skrevet

45k? :shock: Ville aldri gitt mer enn halvparten! Syns det er litt galskap å fikse en 316 for mer enn det koster for en 325, men så lenge det er forsikring gjør det ikke noe :wink:

Skrevet

takstmannen var på stedet å så på bilen. historien til bilen. hmm.. den kom inn i norge i 2001 før en eller annen grunn.. fra tyskland. Har stådd mye i ro etter det. var eid av en dame som ikke turte å kjøre bakhjulstrekk. Jeg kjøpte den for et år sia hos en forhandler. Er en meget spesiell bil, det ser ut som at den har blitt nylakert men det er ikke tilfelle.

Bilen har ingen tegn på at den er 15 år gammel og har INGEN rust.

Skrevet

faens forsikrings folk. godt du fikk bra takst da!

Jeg fikk oppgjør for min 96 418tds touring med det meste av ustyret du kunne få.

fikk igjen 45.000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...