BmwE36Jinta Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut litt om prosjektet mitt jeg å da Er en 92 modell Bmw E36 325 Coupe. Den har akk rullet 200000km,svært lite rust,full styling,skinn intr od litt div. Jeg HATER store styling fangere,så bestilte meg fullt M3 kit når jeg kom hjem igjen med bilen Har nå fått montert på dette Ellers sitter det angel eyes på den,men vil helst bytte i original lykter,synes det er finest. Sitter også kvasskam i bilen,så den går overraskende bra egentig,jævlig godt drag i den Det som er blitt gjort med bilen etter jeg fikk den er følgende: Byttet olje og olje filter Satt på m3 front og bak fanger nye m3 speil som fungerer Byttet bremseslange bak Mine planer med bilen er: Full M3 pakke Tona ruter Muligens nye felger eller pulver lakkere de jeg har hvite Nye framstoler Nytt ratt Bytte coupe filter Sette på motorvarmer Justerbart senkesett Originale lykter Og har jævlig lyst på Turbo da Er jævlig fornøyd med bilen,er min 5 bmw på et år nå og er den beste jeg har hatt Legger ut noen bilder fra salgs annonsa og etter jeg har fått byttet fangere.. Lene
The_transporter Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 ja se der ja kom jo bilder før jeg rakk å svare frontfangeren er jo ikke den styggeste til e36 akkurat da.. men bakfangeren hører ikke hjemme på NOE.. men ingenting slår m3 sett grattis edit: så ikke m3 fangerene med en gang
Gjest Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Fin bil.... Mye senket? Hvilke felger er det du har?
BmwE36Jinta Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 The_transporter skrev: ja se der ja kom jo bilder før jeg rakk å svare frontfangeren er jo ikke den styggeste til e36 akkurat da.. men bakfangeren hører ikke hjemme på NOE.. men ingenting slår m3 sett grattis edit: så ikke m3 fangerene med en gang Takk nei m3 er og blir finest på e36 Aner ikke hvor mye den er senket,men mener det var 40-40. felgene heter rondell,men hva mer veit jeg ikke Fått slik klistre merke med navnet mitt å,laste opp et bilde av det å jeg da hehe..
Glenno Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Så grom ut den Lene Noen intreiør bilder? Må si jeg begynner få lyst på E36 coupe selv. Legger ved klipp fra Azeton sin coupe her.
Lars89 Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Grom bil og veldig bra smak! Liker planene!
///FredriK.S Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Lars89 skrev: Grom bil og veldig bra smak! Liker planene! X2.
S. Gunstad Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Grom bil detta Edit: Er det så mye snø på lillehammer nå? Må snart hjem å sladde litt med vogna til fattern nå
///Mysild Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 godt du får på m-tech menne, er nok mer en 40 på denne du... 60/50 ser det mest ut som... og ja, jeg vet hva jeg snakker om hehe...
Ellingsen B. Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Flott bil:) Liker også planene videre med bilen
elino Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 BmwE36Jinta skrev: Er jævlig fornøyd med bilen,er min 5 bmw på et år nå og er den beste jeg har hatt ...og folk klager på at jeg bytter bil ofte Lykke til med bilen
Eksos Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Bare en ting, er du bare passasjer i din egen bil? Stussa litt på at du plasserte klistermerket på passasjersia.. Ellers ser det ut som en flott bil, nydelig at du valgte å bytte fangerre, fint om du dropper lyktelistenne også (Ser du skal ha nye lykter uansett)
Azeton Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Ta bort de lyktelistene på undersiden? Kvasskam? Hvilken kvasskam? Har noen andre kammer på min egen bil også. Går din ujevnt på tomgang? Foresten, Anbefaler deg og bytte olje på girkasse og diff! Dette er noe som blir sjeldent gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå