Gå til innhold

Bytte pick-up mot e-36 coupe. Evt atv, cross og penger!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herregud, skal du begynne å grine siden du legger en bil som ikke er BMW i en kategori som sier at KUN BMW biler skal legges der?

Da sletter du denne tråden og oppretter en ny en uten alt dette tullet da vettu.

Men må likevel legges i "Annet selges".

Les reglene.

må bar kommentere denne, er helt enig med håkon318is, skal du grine for at du selv har lagt annonsen på feil sted?

idiot, det står klart å tydlig hvordan man skal legge ut :shock::shock:

Så har vi det igjen noen som skal ødelegge for en som prøver å bytte vekk en bil. Trenger ikke å flame en bruker selv om han har annonsert i feil kategori. Shit happens! Og kalle folk idioter av den grunn er forkastlig. Igjen... Så savner jeg det som nevt tidligere, moderatorens kommentar etter handling.

Bare skrevet noe så enkelt som : "flyttet tråden til rett kategori da dette ikke var direkte BMW relatert". Da vet man årsak og hvem som gjorde det dersom det skulle vært noe usikkert.

Vi brukere har kjøreregler på et forum, men det bør moderatorene også ha! :roll:

Skrevet

Wabby: Takker for den konstruktive kritikken. Jeg vet så meget at at ver feil forum å legge ut bilen i.

Grunnen til at jeg gjorde det var at det er all slags folk her inne og det er jo tydelig flere som er intresert i bilen. Også flere på PM.

Jeg kunne tenkt meg en Bmw til i bytte da jeg får firmabil snart. Men jeg lar den ligge her litt til før jeg sletter den så de som ønsker kan se hvordan holdning håkon318is har kan se.

Isteden for at folk snakker bmw og holder en god tone så er det tydeligvis viktiger å følge regelene. Desverre.

Skrevet

En anbefaling som hjelper er som jeg har gjort i signaturen min. Skriv en link som sier "pickup byttes mot BMW" med link og vær aktiv på forumet :) Det er gratis reklame for deg selv.

Skrevet
Wabby: Takker for den konstruktive kritikken. Jeg vet så meget at at ver feil forum å legge ut bilen i.

Grunnen til at jeg gjorde det var at det er all slags folk her inne og det er jo tydelig flere som er intresert i bilen. Også flere på PM.

Jeg kunne tenkt meg en Bmw til i bytte da jeg får firmabil snart. Men jeg lar den ligge her litt til før jeg sletter den så de som ønsker kan se hvordan holdning håkon318is har kan se.

Isteden for at folk snakker bmw og holder en god tone så er det tydeligvis viktiger å følge regelene. Desverre.

Alle slags folk her inne?

Tingen var vel at du hadde lagt den feil og jeg sa ifra...

Samme hvor mange som er interessert i den bilen din eller ikke.

Uansett om du skal selge eller bytte en Ferrari til 60 millioner så skal den fortsatt ikke legges der, nei jeg er ingen administrator, men dette har bare utviklet seg til en krangel fordi DU ikke bare kunne ta det til deg og legge den riktig, istedenfor begynte du å krangle!

Skrevet

Ja det er alle slags folk her inne.

Jeg intresere meg ikke bare for bmw så ser ikke problemet. Ferrari til 2 mill hadde ikke gjort meg noe i BMW til salgs forumet.

Tråden kan slettes for min del

Skrevet
Ja det er alle slags folk her inne.

Jeg intresere meg ikke bare for bmw så ser ikke problemet. Ferrari til 2 mill hadde ikke gjort meg noe i BMW til salgs forumet.

Tråden kan slettes for min del

Ulike mennesketyper finner man overalt heldigvis 8)

Jeg er heller ikke KUN opptatt av BMW, og det er mulig at forumet burde hatt 3stk til salgs-kategorier;

BMW

Andre Bilmerker

Annet (ting)

Men forumet er nå en gang slik det er, og vi har regler, og da er det likegyldig hva en selv føler og mener om den saken.

At du ikke ser problemet med din pickup-tråd eller tråd om 2mill Ferrari til salgs i BMW-selges-tråden, får være din sak.

Skrevet

Tror denne tråden kan slettes/stenges ja.

Ja, vet jo at det er alle slags folk her inne, men uansett hvor mye du vil og mener at tråden din skulle være inne på "bmw biler selges" så blir det feil.

Skrevet

er dette en salgstråd eller diskusjons tråd ?

har hvertfall en e36 325 som jeg skal kvitte meg med vist du fortsatt er int i å bytte?

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...