Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I dagslys er det peneste kombinasjonen i mine øyne AA+park.

anonyme alkoholikere med parklys hørtes noe skummelt ut :P

Enig - selv om jeg trodde Hyggmeister mente han likte AA-møter i parken på dagtid.:)

Uansett er AA+park i dagslys sikkert å foretrekke foran AA+park i mørke.

• Svar 334
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
I dagslys er det peneste kombinasjonen i mine øyne AA+park.

anonyme alkoholikere med parklys hørtes noe skummelt ut :P

Enig - selv om jeg trodde Hyggmeister mente han likte AA-møter i parken på dagtid.:)

Uansett er AA+park i dagslys sikkert å foretrekke foran AA+park i mørke.

ja. om det er dag eller natt er vel dat samme. på natten er de mer anonyme da. siden de er vanskligere å se.

Skrevet

Haha..stygt gjort å mobbe meg for mine alkoholproblemer - spesielt ettersom jeg hat vært edru siden søndag 2 november nå! :applause:

Føler meg for øvrig mer anonym om dagen, ettersom en høyere promille om kvelden får meg til å gjøre mer ut av meg da, enn på dagtid :roll:

Skrevet
breitbau... moro innlegg på side 3! haha... ler meg ihjel....

Å, kom i gjen da, Mysild - BreitBau har fire innlegg på side 3 - du bør nesten si hvilket som var så morsomt. :? (Eller mente du alle 4?:))

det første ;-) hehe... tråden har jo blitt helt tullete nå syntes jeg... ender jo som alle andre tråder her inne :roll:

Skrevet

litt avsporing i innleggene blir det alltid. men brått er de på sporet igjen.

men til alle egoistene som skal se mest mulig selv og driter i om andre ser veien eller flombelysning som blender no jævlig. en oppfordring til dere er skru av grøftlys eller nærlys!!!!!!! enkelte blender midt på dagen også. så bruk ALDRIG grøftlys samtidig med nærlys!

Skrevet

tåkelys har jeg aldri hatt "problemer" med, blir ikke blendet av de. Værre me extreme xenon lykter....

Skrevet
litt avsporing i innleggene blir det alltid. men brått er de på sporet igjen.

men til alle egoistene som skal se mest mulig selv og driter i om andre ser veien eller flombelysning som blender no jævlig. en oppfordring til dere er skru av grøftlys eller nærlys!!!!!!! enkelte blender midt på dagen også. så bruk ALDRIG grøftlys samtidig med nærlys!

kan forøvrig slenge ut samme bemerkning til alle dere med ettemontert xenon i nærlysa, se til hel****e å juster de riktig.. Til dere med 1000 metere, skru av lysene LITT tidligere enn vanlig.. Og til dere som vet om at dere bare har ett nærlys, vær så snill... det tar kun 5 minutter på nærmeste bensinstasjon så er det i orden..

Skrevet
tråden har jo blitt helt tullete nå syntes jeg... ender jo som alle andre tråder her inne :roll:

Tja, det er ikke så lett når man diskuterer mange emner på en gang:

*tåkelys og parklys i dagslys

*tåkelys og parklys i mørket

*tåkelys og nærlys i dagslys

*tåkelys og nærlys i mørket

*tåkelys og nærlys i mørket når det regner

*tåkelys og nærlys i mørket i gatebelysning

*tåkelys og parklys i mørket i gatebelysning

*tåkelys og nærlys i mørket når det regner, uten gatebelysning

*tåkelys og nærlys i mørket når det regner, med folk som stirrer på møtende lys

*tåkelys og nærlys i mørket når det regner, med gatebelysning i byen og folk som går på AA-møte i parken

Nesten bare naturlig at BreitBau hiver inn noen tusenmetere og menn med sinte xenonlamper i nye biler, spør du meg.:)

Skrevet
Og til dere som vet om at dere bare har ett nærlys, vær så snill... det tar kun 5 minutter på nærmeste bensinstasjon så er det i orden..

Noe sier meg at du ikke har hatt mye befatning med endel nyere biler fra bl.a VW.;)

Skrevet
:) I enkelte biler må du faktisk demontere hele plastikkskjoldet over motor for å i det hele tatt nærme deg parklyspæra, så jeg skjønner at folk kvir seg for å si det slik..
Skrevet
tråden har jo blitt helt tullete nå syntes jeg... ender jo som alle andre tråder her inne :roll:

Tja, det er ikke så lett når man diskuterer mange emner på en gang:

*tåkelys og parklys i dagslys

*tåkelys og parklys i mørket

*tåkelys og nærlys i dagslys

*tåkelys og nærlys i mørket

*tåkelys og nærlys i mørket når det regner

*tåkelys og nærlys i mørket i gatebelysning

*tåkelys og parklys i mørket i gatebelysning

*tåkelys og nærlys i mørket når det regner, uten gatebelysning

*tåkelys og nærlys i mørket når det regner, med folk som stirrer på møtende lys

*tåkelys og nærlys i mørket når det regner, med gatebelysning i byen og folk som går på AA-møte i parken

Nesten bare naturlig at BreitBau hiver inn noen tusenmetere og menn med sinte xenonlamper i nye biler, spør du meg.:)

hahahaah :-D

joa, men uansett... kan ikke huske å ha blitt blendet av grøftelys...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...