Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den sorte så greit ut den :)

Jeg har aldri kommet til å kjøpt bil av han useriøse idioten KB som selger den røde. Det verste er at i Oslo er det så mange bil "idioter" som har lyst på fet bil, men ikke har peiling, derfor har han KB garantert null problemer med å selge bilene sine til uvitende sjeler.

Skrevet
Virker som om han bygger en del ok biler, men virker samtidig useriøs og rusa på div løsemidler samtidig.

Kunne for øvrig greit kjøpt bil hos ham om jeg skulle kjøpt "ferdig stylet e36" (noe jeg nok ikke hadde giddet, og jeg ser heller ikke på denne som "komplett"), men jeg hadde gått NØYE over bilen, og fått tilstandsrapport på den. Samt 80k for en 94 mod 320? Nei takk.

Denne karen bygger biler og tjener visst penger på det. Ingen kan nekte ham det, men du betaler for en god del av arbeidet han gjør :wink:

Jeg husker den blå coupeen han hadde ute for salg.. Sideskjørtene på denne var jo skrudd med TRESKRUER... 5-6 stykker langs hele siden som var veldig synlige, selv om han hadde lakkert disse blå også..

Jeg kan konstatere følgende:

1. Han selger drøssevis av E36 i året. Alle annonser er like. Alle biler har M/// styling. Ikke bryr han seg med å sjekke opp info om bilen, bare at DE ER SUPER STRØKNE OG HAR MASSE M///3 STYLING!!!!!!!!!!!!... Hvor seriøst er dette i en salgsannonse?

2. Siden han selger flere biler, er han trolig ute etter profitt på disse bilene.. Profitt betyr at han tjener penger på å selge. Altså kjøper du en bil han GARANTERT har kjøpt billigere inn.

3. Når det er såpass mye løgn i annonsen hans, virker det for meg at han kan si og gjøre alt for å få lurt deg til å kjøpe en bil.. Det ER jo ikke full M-tech på den der...

Vurder selv altså, men jeg ville aldri kjøpt noe av han der..

Breitbau da, du gjentar meg jo :wink: Greit, jeg skulle skrevet "denne karen bygger E36, og... hehe

Føler at poenget mitt kom litt uklart frem; det var at jeg kunne for all del kjøpt bil av ham, om bilen(e) var i god og pen stand samt til en riktig pris, noe bilene hans åpenbart egentlig ikke er. Om han "tror" at hele bilen er m-tech, er det ett fett for meg - jeg klarer fint å se at den ikke er det. At han tjener penger på folk som er (like) dumme (som ham), så får det bare være hans creds - så får vi he på bimmers noe å le av :roll::P

Skrevet

er det bare coupe du er interressert i?

har en 97 mod 320 sedan, som jeg vurderer å selge.

full M styling,coilovers, carbon panser osv. fin i lakken.

Skrevet

Lurer på om det stor forskjell på forsikring på 320 og 325? Kor mykje blir forsikringa på viss eg setter den på meg og viss eg sett den på foreldre? Fyller 18 om 2 mnd.

Skrevet
Lurer på om det stor forskjell på forsikring på 320 og 325? Kor mykje blir forsikringa på viss eg setter den på meg og viss eg sett den på foreldre? Fyller 18 om 2 mnd.

En 325 er ihvertfall latterlig dyr å forsikre på seg selv i ung alder, regn med 10k+ bare med delkasko.

Skrevet

Det har noe å si ja. (evt få faren din til å) Ring(e) div forsikringsselskap og spørre om pris..Så kan du ringe litt frem og tilbake og prute nedover.

Husk at pris kommer an på bil, fører, bonus og tilbud!

Skrevet
Har også hørt det, men kor mykje blir det ca viss eg setter den på pappa. Bor på bygda og har egen garasje viss det ar noko å sei.

Bosted og garasje har mye å si. Hvor mye det kommer på er styrt av så mange variabler at du nesten bare må kontakte et forsikringsselskap å høre.

Skrevet
Takkar for hjelp, då kjøper eg ikkje den bilen, men nokon som har forslag til andre? Har funnet ein her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Kva trur folk om den?

Vurderte den selv, men har fått snakka med forige eieren og fikk høre at bilen var krasja bakfra før og at den har vært retta og lakkert opp i 2002. Han sa jobben ble gjort hos en bil operatør som hadde verksted heime. Men uansett ingen vet om bilen er helt 100. Også var det litt muffings ettersom han som selger no ikke sa noe etter at jeg snakka med han eller nevnte det i annonsa.

Skrevet
325 som attenåring? Hvor mye bonus har du? Er det det går på..

Jeg betaler ca 14 000 i året på 20 000 km, 4000 egenandel og 70% bonus på fullkasko..

Var ikke så ille det. Betaler nærmere 10000 for 12000km og ansvar,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...