bzzlink Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Går det an å skrive skademelding på slike hendelser? Levere på forsikringen, få bilen reparert, og så tar forsikringselskapet regress mot den frøkna etterpå. Så slipper du å kjøre rundt med bulkete bil
hauken Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 ja,de vil jeg tro,skademelding må vell skrives uansett?
Der Barockengel Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Går det an å skrive skademelding på slike hendelser? Dette hadde vært lettere om den sparkende damen hadde opprettet ansvarsforsikring før hun gikk ut på byen.
steel bmw Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 hehe, det spørs ja:p Forsikringsaken vil få en uhyre stor egenandel da dette går under hærverk. Tror det ble oppretta som voldssak, da det første hun gjorde var å sparke kompisen min. Men ting skulle vist ikke ta så lang tid. å de 5-6 bulkene er ikke så store, så går bra. Så foresten i dag at sideskjørtet var blitt trampa på også:/
Der Barockengel Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 hehe, det spørs ja:p Forsikringsaken vil få en uhyre stor egenandel da dette går under hærverk. Tror det ble oppretta som voldssak, da det første hun gjorde var å sparke kompisen min. Og da stiller ting seg straks litt annerledes. Ettersom tråden har brukt litt tid på hvorvidt man har lov til å slå tilbake når man selv blir slått, er det vel viktig å få fram at "sparkepiken" ikke ble kastet i bakken (som er ordene brukt i første innlegg) som hevn/straff for det hun hadde gjort, men for å hindre henne i å utøve mer skadeverk/vold.
steel bmw Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Ja fo all del! Dyttet henne unna for å så gå til bilen, når jeg hadde ryggen til traff hun. Å da snappa det litt for meg å. Hadde fått nok da! Skubba hene unna å stakk.
Hauso Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 I mine øyne gjerne folk som ikke planlegger så nøye, driter litt hvem de omgås med, og sikkert ikke er så nøye på om litt av kebaben faller ned i stoffsetet ditt Kebab + BMW? Hvor har jeg hørt det før. håper så sinnsykt du får igjen pengene for skaden. Får vondt inni meg da jeg leser hva som skjedde. I mitt tilfelle hadde jeg banka livskiten ut av a' , (sjøl om det er er kjærring) Lykke til videre med saken din! Satser på det beste;)
pedro Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Klarer ikke å dy meg her. Konfliktrådet? Dette er sef PAPPA som står bak?? Dette for at saken skal koke opp i kålen og for hennes del ikke resultere i bøteleggelse for skadeværk/ordensforstyrrelse. Pappas lille pike ville da få bot i størrelsesorden 2 til 4 tusen Avgjøres av "politimesteren" dvs husjuristen å medfører at piken havner i bøteregisteret som ALDRI NOGENSINDE slettes. Dette vil ikke PAPPA ha noe av. Han vil sef møte deg i konfliktrådet å forsøke å snakke deg rundt å skyve dette over på deg. Fordele det han kaller ansvar og skyld å lage en mindelig ordning som du aksepterer. IKKE gå med på dette hvis du vil ha dekka skaden. Paps kommer til å vri å vrenge dette ut på viotta og vitnet er IKKE med i konfliktrådet. Der er det bare rådet, paps, lille pike og du. En erfaren politiansatt vil kunne senke saken din. Anmeld og stå på saken. Skulle mot formodning statsansatte paps ha 20laken liggende og atpåtil være villig til å gi deg dem er du heldig. Regn med motanmeldelse for vold også. Kompis raste ut fra Politihuset og smalt inn i en bil på vei ut fra ett parkeringshus i sommer. Tok på seg streng politi maska å kjeftet grovt og skrev en nøytral skademelding. Fornærmede bilist ble redd å skrev litt ekstra på skademeldingen sin og framskaffet et vitne. Personen var der, men kjente vedkommende og ble ikke tillagt vekt. (Hadde sikkert ikke sett noe heller) Kompisen sådde tilstrekkelig tvil om at vitne så noe ut fra reaksjonstid etter smellen og motanmeldte for falsk forklaring. VIPS Saken henlagt og kompis har ny skjerm, panser og støtfanger. Stå på ditt å ikke trekk noen ting FØR du har mottatt pengene/garanti for oppgjør. Diskuter heller ikke med Paps. Det kommer det ingenting godt utav. Håper det går bra og du får igjen for skadene. Pedro
steel bmw Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Jeg har alerede satt meg på bakbena å jeg skal ha alle penga uansett! men uansett takk for tipsa Pedro;) å i en rettsak stiller jeg sterk uansett med alle de vitnene jeg har.
Sir Hofstad Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 hehe, det spørs ja:p Forsikringsaken vil få en uhyre stor egenandel da dette går under hærverk. Tror det ble oppretta som voldssak, da det første hun gjorde var å sparke kompisen min. Og da stiller ting seg straks litt annerledes. Ettersom tråden har brukt litt tid på hvorvidt man har lov til å slå tilbake når man selv blir slått, er det vel viktig å få fram at "sparkepiken" ikke ble kastet i bakken (som er ordene brukt i første innlegg) som hevn/straff for det hun hadde gjort, men for å hindre henne i å utøve mer skadeverk/vold. Sist jeg holdt på var det 2 paragrafer: NØDRETT OG NØDVERGELOVEN. Og nødverge sier noe om å hindre nye skader bla....
steel bmw Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Skal i konfliktråd på tirsdag. framdøra på passasjersiden må byttes blant annet. Takstet til 25 000,- ca.
TommyL Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Stå på, ikke fir en eneste tomme. Politifolk er som regel flinke til å snakke for seg, så ikke la deg lure av pisspreik. Krev hver eneste krone! Koser meg skikkelig når idioter som tror at man fritt kan ødelegge andres ting må betale for seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå