oddis Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Gjør som Tommy sier, ikke fir en millimeter! Dette er _ene_ og alene hennes feil. Og far skal jo heller ikke være i konfliktrådet. Her er det bare å stå KNALLHARDT på din rett. Begynner det å bli tull går du til media med hele saken. Jeg hadde ikke gitt fem flate for å ikke gjøre det. Med mindre du ikke har gjort noe i situasjonen som kan være litt vanskelig å forsvare.
TommyL Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Hvordan gikk det med denne saken da? Fikk du ut kronene fra øgla?
spruddel Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Hvordan gikk det med denne saken da?Fikk du ut kronene fra øgla? x1
krofarn Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 En venn av meg fikk knust bakruta av en lokal "slosskjempe". Han hadde allerede en betinget dom på seg, så personen som fikk knust bakruten kjørte rett til foreldrene å sa hva som hadde skjedd. De gikk med på å betale ruta på bilen hvis han ikke andmelte saken.
steel bmw Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 joda, hun måtte betale alle skadene som kom på ca 17 000,- da vi valgte et annet verksted. Men hun skulle ha oss til å et verksted hun valgte, å da sjekket jeg opp denne bedrifte å så at de hadde et flusst av inkasso saker på seg + 500 000,- i gjeld. Sansynlig at vi setter igjenn bilen der ja;)
Torbjørn E39 Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Så bra at det løste seg. Surt når det skjer men man blir utrolig lettet når man får tilbake bilen ferdig rettet.
Scampi Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Måtte lese denne tråden en gang til etter i går natt, da jeg kjørte gjennom Moss sentrum og opplevde ei drita idiotkjerring som skal over veien. Jeg stopper et stykke unna av erfaring og lar ho gå over. Halvveis over klikker ho og prøver å sparke fronten min. Jeg triller litt bakover for deretter å dra forbi og inn en sidegate, hvorpå ho prøver å hive mobilen sin på bilen min... Jeg småklikker, hopper ut og holder ho til onkel blå kom forbi...helvete hadde vært løs dersom ho hadde truffet bilen... Faen at ikke fok kan oppføre seg når de drikker.
ruberhai Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 føler med trådstarter, jeg har en meget lignende sak pågående nå.. en random som sparket bulk i bakskjermen, fant ut hvem han var, snakket med moren og etter litt om og men fortalte hun at hun kommer til å gi falsk vitnemål på at sønnen var hjemme den kvelden.. har anmeldt saken og har 4 vitner, spent å se hvordan dette utvikler seg.. har også tilbydd han konfliktråd om han går med på dette. politiet fortalte jeg hadde en god sak så får vente å se
AuroraDriver Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Begynner nå å lure på hvorfor noen kvinner "klikker" på bmw'er ... Kanskje denne setningen flasher forbi: "Ich hasse die Volk mit einer BMW! Ich müss das Auto verbanken!". (Tysken er på "nicht gut" nivå btw).
TommyL Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Flott at det gikk iorden. Godt å se at noen må gjøre opp for seg, det er ikke altfor ofte.
ESveen Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 føler med trådstarter, jeg har en meget lignende sak pågående nå.. en random som sparket bulk i bakskjermen, fant ut hvem han var, snakket med moren og etter litt om og men fortalte hun at hun kommer til å gi falsk vitnemål på at sønnen var hjemme den kvelden.. har anmeldt saken og har 4 vitner, spent å se hvordan dette utvikler seg.. har også tilbydd han konfliktråd om han går med på dette. politiet fortalte jeg hadde en god sak så får vente å se Ikke rart ungene blir pøbler når foreldrene driver på sånn. Hadde noen kontaktet min far ang slikt, hadde det fått andre konsekvenser for meg. Sikkert måkket snø i hagen den dag i dag
steel bmw Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 føler med trådstarter, jeg har en meget lignende sak pågående nå.. en random som sparket bulk i bakskjermen, fant ut hvem han var, snakket med moren og etter litt om og men fortalte hun at hun kommer til å gi falsk vitnemål på at sønnen var hjemme den kvelden.. har anmeldt saken og har 4 vitner, spent å se hvordan dette utvikler seg.. har også tilbydd han konfliktråd om han går med på dette. politiet fortalte jeg hadde en god sak så får vente å se Ikke rart ungene blir pøbler når foreldrene driver på sånn. Hadde noen kontaktet min far ang slikt, hadde det fått andre konsekvenser for meg. Sikkert måkket snø i hagen den dag i dag Måkket snø hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå