316 Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Så bilen din her om dagen, på Esso i Elverum. Nokså pen...
elino Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Legger ut bilder av bilen min før den settes inn på verkstedet igjen. Der skal alt utenom tak, bakluke og bakfanger få ny lakk. Sideskjørtene skal på. Listene blir lakkert sort blanke. Rutene blir sotet. Sette inn m3 luftinntak og ikke minst få på sommerhjulene Jeg venter enda på felgene fra GS, men de dukker vel opp snart.. Bilder kommer underveis
spruddel Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Lekkert! Hvilke felger skal du ha da? Hvor mye er denne senket? Står sikkert i tråden, men orker ikke lete
Gunnar Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Kjempeflott bil, men ville droppa å sette på M3-rillene hadde jeg vært deg! Da går den fra å være en fet 3-er til å bli en wannabe-M3. Alle som har sett en BMW før ser jo at det ikke er en M3 selv om den får M3-rillene. Den mangler breddingen og panseret, eksosen står feil etc.
Ivrig86 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Tenkte jeg skulle ta noen bilder av bimmern i dag, så jeg tok en tur innom selvvasken på statoil, men det var helt bortkastet... griseføre ..men legger de ut siden det bare ligger gamle bilder her. Ellers har det blitt carbon emblemer ute og inni og M-tech bakfanger. Planene videre er å sette på sideskjørt, sote ruter, carbon på difuserplata, lakke alle blanke lister svart og ny lakk på nesten hele bilen Håper felgene snart dukker opp... gleder meg som en unge til å se de på bilen.. :D Felgene som blir i 20" kommer fra GS bildeler Hva?? =O Jeg vill ha gullfargede felger med kant selv men di her kommer jo bare i 18"... Og larzon Innovation finns bare til 5 serie =(... Rålekker bil du har!! T252 GS Goldline
Haug Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Pen bil! Sett den noen ganger bak Jysk/Bohus i Elverum.
elino Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Gunnar: For sent ... hull i skjermene alt Men det blir ikke noe M3 merke. Ivrig86: GS har tatt inn noen Goldline i 20" ...bare å ta kontakt med de Haug: Stemmer nok det, jobber på Bohus Takk for hyggelige tilbakemeldinger Da er vi i gang... Jeg skal bruke Rieger merket som følger med og IKKE m3 som sitter her...
Ivrig86 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Faen a!! Gjett om jeg skal a =) hehe Spurte di idag men... spør igjen imorgen jeg da... Hvordan syns du SuperSport senken funker?? Får mann justert det LAVT? Og er det STIVT???
SpiderPig Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hvorfor være wannabe m3? 328 er jo status i seg selv det
elino Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Faen a!! Gjett om jeg skal a =) hehe Spurte di idag men... spør igjen imorgen jeg da... Hvordan syns du SuperSport senken funker?? Får mann justert det LAVT? Og er det STIVT??? Litt spesiell den bestillingen, så gubben kan sjekke for deg hvis du er interessert. Han er forhandler av GS. Send meg nr ditt på pm så får du tilbakemld i morgen Senkesettet fungerer veldig bra. Problemet er holdbarheten ved å justere veldig lavt, men du kan justere det lavt ja Kontant fjæring, så bilen er veldig morsom å kjøre
S.Arnesen Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Senkesettet fungerer veldig bra. Problemet er holdbarheten ved å justere veldig lavt, men du kan justere det lavt ja Kontant fjæring, så bilen er veldig morsom å kjøre Har kjørt med supersport på maks senk i 7-8 måneder, var ikke noe problem det stivt som satan
dexter86 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Meget pen bil du har her! har fundert på de felgene litt selv men lommaboka strekker ikke til enda.. hehe... Likte csl fronten. Litt anderledes enn det alle andre har! Må ta bilde av interiøret da hvis det er trekt om!
Ivrig86 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Ok da kliner jeg til med supersport =D Er jo latterlig billig... å Ser jo ut til å være mer enn greit nok ;P Sender deg nummeret for er det mulig å få sånne felger så SKAL jeg ha di =D
elino Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Dagens oppdatering Noen små bulker er rettet og bilen er grunnet...mulig det blir lakk i morgen I dag dukket endelig felgene mine opp...Wiii!
bmwnielsen Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Hei hei! Dette er hva jeg kaller en rååå oppdatering Jeg har selv en 2000 E46 Coupe med en slitesterk M43 maskin hehe.. Bilen din har blitt kanon bra, har selv planer om endel oppdatering på min. Som f.eks M50 B25 Turbo. Skal få PPF til å gjøre jobben, da din virkelig vet hva de driver med Grunnen til M50 og ikke M52 sier seg selv når BMW lissom skulle være så smarte å lage verdens letteste seksern med alu blokk. blæææ men, gleder meg til å se bilen din med sommerfelgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå