peija Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Æ har hatt mange biler opp gjennom årene, men aldri har æ følt d æ føler nu......bilen kaller! Har ikke noen plass jeg må være, men e46 kaller på mæ....må bare, må bare kjøre! bilen e utrolig, ingen tvil! elsker bmw, rett å slett Moderatoredit (R Andersen): Velkommen til forumet! Vennligst les reglene for forumet før du poster, spesiellt det med dialekt.
peija Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 slår av antispin, vinteren e kommet her i finnmark.....et lite gasspådrag e d som skal til. bimern e merkelig lett å kontrollere, å rævva kommer ut som planlagt.....elsker d!kan ik si d no mer høytidelig......elske bmw!!!
Marius2002 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Velkommen til forumet. Kjekt at du liker BMW du også
Lars89 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Kjenner igjen følelsen ja... BMW er mer enn et transportmiddel.
peija Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 tenker på xenon, men har hørt d kan bli problemer med strømmen...at den kutter noen erfaringer? har lest endel på forumet om montering av xenon, skal æ høre p¨å d som blir sagt?
Rabies Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Kjenner følelsen. Dama blir gal av det... "Kim, klokka er 3 på natta, hvorfor skal du absolutt ut å kjøre nå?" "Men... Det har fryst på veien jo "
peija Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Trudde faktisk æ va den eneste me sånne tanker Madamen her hos meg er faktisk like bilgal som meg, så d blir krangel om hvem som skal kjøre D blir som regel meg ettersom bilen er min.P.S_ antispin e no tull! :_))
crizi Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 god følelse bare helvetes synd at bensinpumpa tok kvelden men fikk da lekt 6-7timer i nysnøen før det
Rabies Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Trudde faktisk æ va den eneste me sånne tanker Madamen her hos meg er faktisk like bilgal som meg, så d blir krangel om hvem som skal kjøre D blir som regel meg ettersom bilen er min.P.S_ antispin e no tull! :_)) Antispinn? Pshht, homoelektronikk Dama har ikke lappen, så det blir bare meg som kjører
Børnar - Frenbil Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Jo ja du he forstått det du au gitt, legg merke til at når det er sammenlignings tester feks. Fift Gear så sier de alltid at de har det mest gøy i BMW"n. Har ligget på drift i langsvingen på Rudskogen i 3 gir så røyken velter ut av hjulbuene på E30 (twin turbo ca 250 hk) og da kan biff være biff, vagina være vagina for meg ,dette er livet
estorilskreppa Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 slipper heldigvis å dele bilen min med NOEN.. og det er ingenting annet som får meg til å føle meg så fri og avslappet som å kjøre alene med musikk på full guff ,om det er på veien,bane eller is og E46 min roper på meg KONSTANT,når kompressoren kommer i kommer den vel til å skrike etter meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå