jon///M Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 hehe har du noe leppe på din eller er det kun m-tech 2 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Har clubsportsplittere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Grisepen touring!!!lurer på hvor mye du har justert med på høyden?har du no cirka mål?og størrelse på felger og dekk? vil ha sånn front jeg og:)e 46 touring er helt konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 er litt usikker på hvor mye den er senket men tror det er ca 70mm forran og 50mm bak kanskje. jeg kjører på 8x19" forran med 225.35.19 dekk og 9.5x19" bak med 235.35.19 dekk ("litt" strekk hehe) det blir clubbsport splittere på denne også, men da jeg også har et annet bilprosjekt jeg holder på med som jeg skal få startet motoren på en gang i august(forhåpentlivis) så blir det mindre og bruke på denne her. meeen nå har jeg fått den tilbake fra lakkering da. der ble alle skjermene lakkert men di har gjort litt dårlig jobb noen steder så i morgen vil di få en klage tlf. nå begynner jeg å bli temmelig lei av di, og når denne saken er ute av verden og bilen min er ganske strøken igjenn så skal det bilverkstede bannlyses i all framtid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 har annen eksos og m3 speil nå, men.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 virkelig tøff den e46en din plugg69. hadde vert tøft med en e46 touring photoshot. med min, din og kanskje vi kunne lurt oss med ivanrogov også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 takktakk=) har fire eksosrør nå og.. gjorde seg=) men jeg kan si ifra når vi er på tur opp=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Jeg er med på Photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 kommet på litt reklame. dette er internett siden til T.A.S her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Det øverste bilde vi tok ved E6 ble jo ikke så værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 ble tøft det øverste bildet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Pene bilder/pene biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 takker:) jeg synes vi må få tatt noen av din e46 etter hvert også, for den er også meget pen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå