jon///M Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 *slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 testet m5 felgene mine på vogna i går. hehe, det ble jo ikke så ille vist det hadde vert smalere dekk og mindre profil samt skamsenk på bilen! men nå står den på triste vinterfelger igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ble litt bredt med 5'er felger gitt ; p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Det så jo ikke så ille ut! Du har ikke solgt enda ser jeg.. Det tok tid før jeg fikk solgt min men det ordnet seg til slutt. Jeg kjører E39 Touring nå fortiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 nei den er ikke solgt, har ikke jort så mye for at den skal selges egentli. men har eu godkjent den og godkjent senken nå ivertfall. skiftet noen smådeler og slikt, skal ta en service på den nå strax med olje, filter og bremsvesk bytte. ok, det er bare og ta kontakt om du vil ta en photoshoot med den nye bilen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 må si den kler S-tech felgene bedre enn m5 felgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Typisk sånn USA-påfunn det der. Har du sett innpå div am. BMW-forum så vet du hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 en liten photo shoot i vinter modus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 vurderer salg av e46en nå http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1268694427 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå