Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har en webshop eller butikk å anbefale for kjøp av bilpleieprodukter??

Vet jo at f.eks. AutoGlym kan handles hos Torshov og at BilXtra har et begrenset utvalg av Meguiar's

Det jeg er ute etter er en butikk som har et skikkelig godt utvalg til hyggelige priser

Skrevet

Ellers så er det mye billig å få på Ebay.co.uk å bestiller du for under 200.- så er det ikke fortolling på det. (bare å bestille i flere omganger, det har jeg ofte gjort)

Skrevet
Det jeg er ute etter er en butikk som har et skikkelig godt utvalg til hyggelige priser

Hvilke produkter er du ute etter da?

Jeg handler stort sett Meguiars-produkter på Bilextra og synes de har det meste der.

Skrevet

Meguiar's er jo bankers

Skal ta en kikk på Scandic Shine, men synes prisene var litt vel stive

Fant en del på ebay.co.uk også, bare så jævli synd at mva-grensa fortsatt er 200,-

Takk for tips

Skrevet
www.autogeek.net

Kjørte forbi lokalene til Autogeek i Florida i sommer..litt moro :)

var det stort eller?

kjørte forbi uten og handle en liten gave til touringen din ? skam deg :lol:

Skrevet

Hvordan er frakten fra Cleanyourcar? Jeg har tidligere opplevd at frakt fra England er urimelig dyr sammenlignet mot USA.

Skrevet

600 pluss mva i frakt? Det synes jeg er fullstendig urimelig dyrt. Ved bestillinger innenfor normal eskestørrelse fra USA er det ca halve prisen.

Skrevet

Joa, er litt dyrt, men ikke alt for ille heller

Fraktprisen er innspart mange ganger kontra å handle utstyret i Norge

Tenkte først bestille fra USA, men da ville jeg ha måttet kjøpe inn en kraftig omformer til poleringsmaskinen, så det hadde blitt et dårlig regnestykke uansett

Men dersom man bare skal bestille polish/voks og annet småsnadder, så lønner det seg garantert å handle fra US

Skrevet
www.autogeek.net

Kjørte forbi lokalene til Autogeek i Florida i sommer..litt moro :)

var det stort eller?

kjørte forbi uten og handle en liten gave til touringen din ? skam deg :lol:

Var ganske stort ja..lå rett ved motorveien..sto en del flotte biler parkert der og. Men skulle til Orlando og Disneyworld... Kjøpte en god del Meguiars produkter et annet sted før jeg dro hjem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...