Oderschvank Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandne ... re....html
Tomas Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Bra at Runar Lagerveldt ikke setter alle i samme bås med sin kommentar til artikkelen da. Jeg er tross alt over 20 år.
Hyggmaister Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Haha. Får håpe sjåføren blir lapplaus EN GOD stund...
316 Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Førerne av BMW-en i Sandnes skal ha hatt stor fart da den plutselig havnet i autovernet, mens kvinnen i Kristiansand lette etter noe som hadde falt på gulvet da hun plutselig var langt oppe på fortauskanten. For en løk av en journalist, ikke veldig imponerende.
Der Barockengel Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Bra at Runar Lagerveldt ikke setter alle i samme bås med sin kommentar til artikkelen da. Jeg er tross alt over 20 år. Ha-ha: 20-åringer med BMW og hettegenser....Innsendt av Runar Lagerveldt, 17.11.2008 09:30:37 ... jeg sier ikke mer. Joda, det hadde vært bedre om alle BMW-eiere gikk i designerklær - men at 15 år gamle biler har 20-årige eiere med hettegenser, synes jeg virkelig vi får prøve å akseptere. Selv synes jeg 35-åringer i hettegenser er mye verre.
Der Barockengel Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 32-åringer da? =) 32-åringene kommer mer i grenseland - det avhenger mye av hvor spreke og ungdommelige de er. Ja, og hvilken BMW de kjører. Men strengt tatt bør vel 20-åringer, 32-åringer, 35-åringer eller 60-åringer få lov til å gå med akkurat de klærne de vil.
Andreas1 Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 32-åringer da? =) 32-åringene kommer mer i grenseland - det avhenger mye av hvor spreke og ungdommelige de er. Ja, og hvilken BMW de kjører. Men strengt tatt bør vel 20-åringer, 32-åringer, 35-åringer eller 60-åringer få lov til å gå med akkurat de klærne de vil. Nei, jeg synes man skal begrense klesbruken for BMW-sjåfører slik at de kan kategoriseres enklere når man skal omtale dem. De kan for eksempel grovgrupperes etter antrekk og kanskje farge på antrekket igjen. En farge for for eksempel ansvarsløse rånere. Disse kan jo ha sæggebukser og hvit hetteganser. Pakkiser/arabere/asiatere og andre ikke-etnisk norske kan ha trange jeans med med påtegnet mønster og rød hettegenser. Pappagutter kan ha bomullsbukser og rutete genser de kan knyte over skuldrene og for forretningsmenn uten formell utdannelse foreslår jeg en noe mer diskrê sort variant. Det hadde gjort defineringen mye enklere.
Der Barockengel Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Nei, jeg synes man skal begrense klesbruken for BMW-sjåfører slik at de kan kategoriseres enklere når man skal omtale dem.De kan for eksempel grovgrupperes etter antrekk og kanskje farge på antrekket igjen. En farge for for eksempel ansvarsløse rånere. Disse kan jo ha sæggebukser og hvit hetteganser. Pakkiser/arabere/asiatere og andre ikke-etnisk norske kan ha trange jeans med med påtegnet mønster og rød hettegenser. Pappagutter kan ha bomullsbukser og rutete genser de kan knyte over skuldrene og for forretningsmenn uten formell utdannelse foreslår jeg en noe mer diskrê sort variant. Det hadde gjort defineringen mye enklere. Dette var en virkelig god idé - selv om jeg umiddelbart ikke identifiserer meg 100% med noen av gruppene.
Glenno Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Joda, det hadde vært bedre om alle BMW-eiere gikk i designerklær - men at 15 år gamle biler har 20-årige eiere med hettegenser, synes jeg virkelig vi får prøve å akseptere. Selv synes jeg 35-åringer i hettegenser er mye verre. Kansje jeg burde skifte ut deler av garderoben min da, he he .
Andreas1 Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Nei, jeg synes man skal begrense klesbruken for BMW-sjåfører slik at de kan kategoriseres enklere når man skal omtale dem. Dette var en virkelig god idé - selv om jeg umiddelbart ikke identifiserer meg 100% med noen av gruppene. Ikke jeg heller Kom ikke på fler i farten og har litt vanskelig for å sette meg selv i bås... Kanskje jeg rett og slett må selge bilen siden jeg ikke passer inn i de definerte brukergruppene?
Der Barockengel Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Ikke jeg heller Kom ikke på fler i farten og har litt vanskelig for å sette meg selv i bås... Kanskje jeg rett og slett må selge bilen siden jeg ikke passer inn i de definerte brukergruppene? He-he - tanken har streifet meg også. Men, så begynte jeg å tenke over hvilken biltype jeg burde bytte til for å passe til min egen bås-setting av meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå