Yngvejos Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Iløpet av uken regner jeg med å ha frigjort 4 stk gule koni fra e30en min. Framdemperene er toppjusterbare, og for 51mm fjærbein. Demperene bak justeres ved å presse dem sammen og vri. De har vært brukt 2 sesonger, og føles like stramme og fine som når jeg kjøpte dem. Demperene er av den korte typen, for senking over 40mm. Kan byttes i sportsdempere til e34, eller camberplater til e30. Ellers selges de til høystbydende. Bud under 1000kr blir ikke vurdert.
Yngvejos Posted November 17, 2008 Author Posted November 17, 2008 De går til den som har det høyeste budet når jeg får dem av. Jeg venter på nye dempere i posten, så jeg regner med å få byttet dem iløpet av uken.
Yngvejos Posted November 18, 2008 Author Posted November 18, 2008 Lar budrunden gå til Fredag klokken 16.00
Yngvejos Posted November 19, 2008 Author Posted November 19, 2008 Jeg må desverre trekke salget. Det ble ikke forspenn på fjærene med de nye demperene, så jeg vil ha koniene liggende i tilfelle de nye ikke tåler senkingen.
Recommended Posts