Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

:D

Til dere der ute som kjører E-60/61 , så er det bestilt inn M-tech frontfangere med og uten PDC ,inkl tåkelys.

Som bilde viser !!!

Denne fronten er uorginal !!

Gå inn på nettbutikken vår å se pris og info. !! :)

ligger under styling og tuning!!

8hfk9dugt79ji9zisluz.jpg

Skrevet

Tuller du? koster støtfangeren 5500,- ink. mva (7300,- ink mva. utenom kampanjen)? KOED selger jo original vare for samme pris som kampanjen hos GS... :roll:

Skrevet
Tuller du? koster støtfangeren 5500,- ink. mva (7300,- ink mva. utenom kampanjen)? KOED selger jo original vare for samme pris som kampanjen hos GS... :roll:

Nå er vel den du ser hos koed kun støtfanger trekket, og uten alle løsdelene og lys. :wink:

I Norge så koster en slik front ca 11200.- med de delene som er på bilde.

Skrevet

Nei, det er det ikke. Jeg fikk nylig pris på komplett M-tech front med tåkelys og løsedeler. Og den var kun et par hundrelapper dyrere enn denne uroriginale fra GS.. ;)

Skrevet

ja ja , hørtes noe rart ut men... tåkelysa på den koster jo org 2600.- (sett)alene.

Men for all del takker for tilbakemeldinger :)

Pr dags dato så er denne fangeren ganske mye dyrere en f.eks E-39 m-tech front fra levrandør i innkjøp.

Men den blir sikkert billiger etter hvert som det kommer flere produsenter på markedet. Og mere etterspørsel.

Men nå var det vel ikke meningen å diskutere prisen så mye , men å vise en nyhet som kommer inn :wink:

Skrevet

Ikke meningen å krangle om pris, men syns ikke det var noe godt tilbud på en uroginal støtfanger når en original kan fåes for nesten samme pris. Skulle gjerne ha kjøpt en og kjøper gjerne både 1 og 2 av deg (så fremt den ser helt lik ut som en OEM M-tech) - men ikke til den prisen.. ;)

Gi meg gjerne en tilbakemelding dersom prisen på støtfangeren går ned etterhvert.

Skrevet
Ikke meningen å krangle om pris, men syns ikke det var noe godt tilbud på en uroginal støtfanger når en original kan fåes for nesten samme pris. Skulle gjerne ha kjøpt en og kjøper gjerne både 1 og 2 av deg (så fremt den ser helt lik ut som en OEM M-tech) - men ikke til den prisen.. ;)

Gi meg gjerne en tilbakemelding dersom prisen på støtfangeren går ned etterhvert.

er det en vane for deg å be en butikk ringe deg og gi deg beskjed når prisen på en vare går ned? er så lattelig å komme med sånne innlegg når en person skal selge noe. Enten så kan du kjøpe, ellers holde kjeft. Er ikke noe vits å diskutere foran alle sånne ting.

Skrevet

er det en vane for deg å be en butikk ringe deg og gi deg beskjed når prisen på en vare går ned? er så lattelig å komme med sånne innlegg når en person skal selge noe. Enten så kan du kjøpe, ellers holde kjeft. Er ikke noe vits å diskutere foran alle sånne ting.

Ja, faktisk. Det kalles å få ett pristilbud. Er det kjøpers marked, kan man da be om et pristilbud, der selger gir en konkurransedyktig pris. Betaler du for en vare på første og beste sted, har du for mye penger.

Hvorfor ialledager er det latterlig å spørre om pris, når mannen skal selge oss ett produkt?

Beklager at jeg bryter inn, Saltkjelen.

Skrevet

Ja, faktisk. Det kalles å få ett pristilbud. Er det kjøpers marked, kan man da be om et pristilbud, der selger gir en konkurransedyktig pris. Betaler du for en vare på første og beste sted, har du for mye penger.

Hvorfor ialledager er det latterlig å spørre om pris, når mannen skal selge oss ett produkt?

Beklager at jeg bryter inn, Saltkjelen.

Prisen har han alerede fått. Hvis han får noe annet billigere et annet sted, gå dit da vel. Man går ikke inn i en butikk og sier til selgeren, åja er den så dyr, ring meg når den er på tilbud eller har gått ned i pris.

Skrevet

Du behøver så absolutt ikke ta den tonen du fremstår med i dette innlegget. Morgan har reklamert for GS Bildeler og da er det lov å komme med både kritikk og synspunkter. Dette er ingen salgsannonse! Hadde dette vært en salgsannonse ville jeg selvfølgelig ikke ha kommentert varen i det hele tatt. Jeg har heller ikke bedt vedkommende å ringe meg den gangen varen settes ned, det kan han heller få lov til å fortelle i en tråd som dette. Akkurat som han forteller at GS har bestilt inn flere av disse kopi støtfangerene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...