Rogern Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Hmm jeg har en kasse fra 89 325i touring liggende å den har den utformingen, men mangler hullene. Hva sier tallene på venstre side på kassen da?
hamansen Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Hmm jeg har en kasse fra 89 325i touring liggende å den har den utformingen, men mangler hullene.Hva sier tallene på venstre side på kassen da? Hmm..skal ha for den da? fan så irriterende det her..:/
Rogern Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Det beste er vell å kjøpe en kasse med hull originalt. Har sett dem til 1500,- Tror jeg vill beholde min, kjekkt å ha
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 i hvilken stand er den kassa di? eg har nye type ledningsnett på min e30. og bruker derfor girkasser uten følere, eg har en girkasse MED følere til overs, om eg får girkassa di uten, kan du få mi med Kjører for tiden med turbo, så er greit å ha ei ekstra girasse eller to
hamansen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 i hvilken stand er den kassa di? eg har nye type ledningsnett på min e30. og bruker derfor girkasser uten følere, eg har en girkasse MED følere til overs, om eg får girkassa di uten, kan du få mi med Kjører for tiden med turbo, så er greit å ha ei ekstra girasse eller to Kassen er kjøpt hos "bmwturbo" her på forumet, og skal være i veldig god stand ifølge han, kjørt i underkant av 150tkm.. Hvor holder du til?
Luftwaffel Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Hamansen, getrag elle ZF kasse du har? kan være der forskjellen ligger. Ang borring av hull til følere, funker dette helt fint uten søylebor, bare vær nøye. Gjorde de på min M535, funka prima.
hamansen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Det er Getrag 260 jeg har.. men har ikke plasseringen av hullene, "alt" å si for bruken? Jeg har jo ikke utsparing for hullene heller..
Luftwaffel Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 jo da, de har "alt" å si for bruken, men tenker kansje det er forskjellige plasseringer på getrag og zf som har forskjellig utforming. Men med samme resultat. Men jeg ville nok bytta til en med følere. Å plukke frahverandre ei manuell kasse skal vist være et rent helvete.
hamansen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 jepp..ser jo at Jørgen-Fastbmw, er intr i å bytte kasser, så vi får se..får sette på gammelkassen imellomtiden..:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå