Nils Jørgen Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 KOSEI 9x18" foran og bak. ET 32 og 20. Vredestein Wintrac XTREME 225/40-18W Meget fornøyd med dekkene. Passer på litt motorsterke biler. Vredestein dekk bør flere få øynene opp for! Gode produkter til gode priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 oj..nice trenger ikke skamme deg over disse vinterluggene er det pigg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 ej dubbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Meeget Pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Tør jeg spørre hvor mye du måtte gi for dekkene? Hvordan er dette å kjøre med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Tøft.. Er litt usikker på om det er optimalt mtp at det greit å ha litt myke dekk på vinterføre.. Men anyways jævli rått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 ej dubbar hvordan fungerer dette da?? prøvde piggfritt på min, mn syns den ble meget uforutsigbar i forhold til med pigg. Satt bra helt til det slapp totalt i motsettning til pigg der du fortsatt har enn viss friksjon selv når du sklir/spinner.. så fant ut at piggfritt egnet seg dårlig til "leking" (min erfaring da) kjører forøvrig hakka5 225/40-18. Fått testet Vredestein dekkene under litt "kreativ" kjøring enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 mye valsing? innpresset hører jo ikke hjemme på en e36... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Skikkelig pent . Kansje et dekk jeg bør skaffe til mine 18" ACS kopier, de Hankook Icebear W300 som sitter på nå er håpløst dårlige vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Har aldri vært noe fan av hvite felger, men det der var lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Det var flotte snowjogs det der Er dekka Q merka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Det var flotte snowjogs det der Er dekka Q merka? OP skriver 225/40/18W så de er vel W merket tenker jeg. Jeg her også Vredestein dekk, både sommer og vinter, men jeg har Q merkede vinterdekk som heter Nord-trac Xtreme. Wintrac Xtreme er nok ikke så myke på bar asfalt tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Meget pent! Hadde nesten ikke hatt samvittighet til å bruke de på vinteren engang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Nice ride! Det der var en stilig bil med fete felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Jeg hadde også Wintrac Xtreme på vinterfelgene på min gamle e46 m3 dog i 235/30-19" og var veldig fornøyd med dem. Satt meg fast èn gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå