Anders_w Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Kaller dette er prosjekt jeg da det er akkurat det det blir;) ett prosjekt for framtiden:) jeg er bare 22år og nettopp kjøpt hus osv, så blir ett prosjekt og holde alt igang samtidig som jeg har diverse bmw prosjekter som også krever tid:) hehe:) ''lille'' Adine Alexandra er blitt storesøster:) Mille Victoria kom til verden 17/11 kl 00:29 og veide 2865gram og var 47 cm lang:) en bitteliten sak:-) Adine Alexandra (stolt storesøster) Adine blei plutselig ikke minst lenger:) Lille Mille Victoria:
336mik Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Gratulerer. Står selv i samme situasjon som deg,med termin i slutten av mai(blir førstefødte arving for min del da).
Glenno Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Gratulere Anders . Stolt familie om dagen, da jeg så noe lik tråd på bmwccn her om dagen også fra fam Wenås:-).
Anders_w Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 takker så mye;) lykke til dere som har små arvinger på vei også det er mye kos med de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå