Bimmer Arne Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Noen som har tips på hvordan jeg kan demontere takluka for bytte innertrekk på den? Skal ha svart taktrekk fra M3 og da blir det dumt med lyst stofftrekk i takluka.
Kristov Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Kveldens oppdatering Har søkt bt og fått positivt svar tilbake. Så da blir det spennende å se hva de sier når bilen skal vises. Klarer du å holde deg innenfor tillatt totalvekt? En M3 er ganske mye tyngre enn en 320i.
Bimmer Arne Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Jeg er spent på hva totalvekten blir. Må nok veie litt felger å begrense ekstra utstyr. Er montert orginale stoffstolene for å spare vekt. Går kveld ble lang. Bygget om takluken slik at det nå er svart M3 tak. Var mye jobb og masse stygge ord, men fikk det til tilslutt. Her er noen bilder fra kveldens/nattens fremgang. Dessverre tok kameraet seg en ufrivillig tur i gulvet, og det ble derfor ikke tatt noen flere bilder før mobilen ble funnet frem når vi skulle reise hjem.
A1eks Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Shit, for noen umenneskelige BMW-skills du/dere har! Spennende prosjekt, skal følge med
Bimmer Arne Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Takk for det, men ingen av oss 3 som skru på denne har skrudd mye på BMW før. Har jo byttet litt slite deler å sånn men har jo hatt BMW i over 7 år så litt skruing har det blitt. Vi fikk da gjort litt i går også. Fikk ut motoren av donorbilen. Skrudde over bremsekraftforsterkeren mm. Har også bestilt nye tårnlager foran da det ene var ødelagt. Skal få det imorgen.
matsby Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 blir bra dette her da:) likte prosjekte så langt
///MFosse Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Gleder meg til å følge denne tråden videre !! Stå på
Bimmer Arne Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Takk for det. Har stått litt stille her nå i det siste, men har da fått spad i motoren. Holder på å koble opp alle rør og ledninger. Traversen foran er også byttet med bremser og det hele.
LianLi Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Tøft prosjekt Anbefales varme skjold til det luftfilteret ellers mister du bare effekt.
Bimmer Arne Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Lenge siden oppdatering nå. Har da fått gjort litt. Tatt ned bakakselen på begge bilene. Minibusa har vært her å sveiset inn forsterkningene. Har bestilt nye bak bremser. Da de gamle var litt slitne.
Bimmer Arne Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Har fått opp bakakslingen, mellomakslingen, giroverføringen og girkasse feste idag. Har ikke helt bestemt meg for utsende jeg skal gå etter. Lurer litt på om jeg skal gå for samme stilen som på bruksbilen men ikke fullt så lav. Noen som har noen formening? Bruksbilen i sine glansdager. Bruksbilen med andre felger.
Mexos Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Hva slags interiør skal du ha i m3'n? Blir usikker når jeg ser det std. stoffinteriøret står i bilen. Skal du ikke ha M3 interiør?
Lars89 Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Hva slags interiør skal du ha i m3'n? Blir usikker når jeg ser det std. stoffinteriøret står i bilen. Skal du ikke ha M3 interiør? Er montert orginale stoffstolene for å spare vekt Rå bil btw!
Mexos Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Hva slags interiør skal du ha i m3'n? Blir usikker når jeg ser det std. stoffinteriøret står i bilen. Skal du ikke ha M3 interiør? Er montert orginale stoffstolene for å spare vekt Rå bil btw! Se der ja. Bra jeg leser først Er vekten virkelig så ulik da? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå