Kaat Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Go bilen selges eller byttes i snøscooter/atv! Bra driveverk og motor. Lyst skinninteriør. km: 304 000. Tar ikke store pregene av dette. Godt vedlikehold eksemplar! Farge: Sort Klar til eu-godkjenning. Kom med bud eller forslag ang bytting:) Bilder kan sendes via mail. mvh Kim Kontaktes via pm eller mail: k-a-t88@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 kan du ikke poste noen bilder her da?? må vel være bedre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaat Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 joda, kan vel det. Men da må det vente til i morgen da bilen står på verkstedet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 ? Prisantydning og bilder takk send gjerne bilder på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaat Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Da har jeg lagt inn det eneste bildet jeg hadde av bilen.. Kan få tatt flere i løpet av helgen. Kan fortelle litt mer om bilen: Har tatt av fangeren fordi den så stygg ut og tenkte å få lakket den. Noen små rust flekker her og der, men ikke noe stort. Litt rust på ene siden under bilen, under sideskjørtet men ikke store greia. Samt et lite hull rett under gasspedalen. Ingen problem å sveise igjen. Er også et lite hull i ene framskjermen. Litt lakkskader på panseret og en liten bungel oppe på taket etter at forje eier kjørte på et dyr. Ellers er det ingenting med bilen og motor og driverk er i god stand. Nettopp satt i splitter ny radiator og byttet alle reimene. Baksetene ser nye ut, framsetene er litt slitt på di vanligste plassene men ikke utslitt for å si det sånn. Ellers er bilen i god stand og skal ikke være noe sak å få denne igjennom eu kontroll. Kam ble byttet i 2006 og stempel og sylyndre ble også sjekket. Så meget fine ut sa forje eier. Motorn er alltid kjørt på castrol olje. Når det gjelder pris er jeg åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaat Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Ingen som er interessert i et prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hva er det av ekstrautstyr på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaat Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Det er jeg faktisk litt usikker på siden jeg ikke helt vet va som følger med orginalt. Men som jeg kan si er det. skinnseter, m-optic med "M" innfelt i setene og rattet. elektrisk takluke, elektrisk vinduer framme og bak. Di bake er litt trege, kanskje motor som er gått? Ellers er det diffsperre, hengerfeste, radio, sentrallås( kan kun låses fra pasasjersiden. Sikkert bare en vaier eller noe som er hoppet av. Skal sjekke dette nærmere. Om det er noe mer dere lurer på er det bare å spørre så skal jeg prøve å svare. Nettopp montert splitter ny radiator og bestilte i går nye plugger, toppdekselpakning og oljefilter. Har også ligganes en del deler som nytt luftfilter, og noen foringer. Nye dempere ble montert i fjor samt nye bremser framme. Finnes ingen rust i dempertårn på denne som er vanlig på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaat Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 sånn. Der var det lagt inn flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaat Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julla Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 pris på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaat Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 pm sendt til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Hvorfor må alle de tøffe bilene ha automat? uff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaat Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 hehe ja si det du:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg