Lars89 Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Konge førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Gratuler med fin bil Morsom bukk du hadde der:P Hehe, takk for det! Den ble lagd på noen dager med litt hjelp av bestefaren min og broren min.. Den gjør jobben sin, så da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Flott bil du har der Gratulerer .. M-tech er jo alltid pent.. Ny eksos pynter jo godt.. Er den senket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Gratulerer med Konge bil, bra med 320. Så tøff ut den bukken, har sett noen lignende en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 pen bil! ser det sitter M3 sedan skjørter på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Hva er km stand på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå