Alsmarken Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Noen som vet hvor torpedoveggen ligger? Skal inn og bytte vifte til varmenanlegget.
knut_olestad Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Enkelt forklart så er det veggen mellom motorrom og kupe
Alsmarken Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 fikk ikke så mye ut av de bildene der. på hvilken side da? Når jeg står foran bilen så er det på venstre side?
doffa Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 fikk ikke så mye ut av de bildene der. på hvilken side da? Når jeg står foran bilen så er det på venstre side? Midten av bilen rett under ruta der vindus viskerene er. ikke til høyre og ikke til venstre.
Hansh Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Hvis det er hvor du finner kupéviften du lurer på så ligger den normalt ca. mellom vindusviskerne, må gjerne ta av vindusviskerne og dekslene under de for å komme til. Hvor torpedoveggen er burde være godt nok forklart i de andre postene, og klarer du fortsatt ikke å finne den burde du kanskje få noen andre til å hjelpe med viftebyttet. Lykke til!
Alsmarken Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Jeg har funnet torpedoveggen, men der va det jammen trangt Koster det mye å få byttet vifta på et på verksted? Vist jeg ha med vifta selv? Takk
torbjørn Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 ca 650 pr time? Legg til ett 100-lapper + moms
StianA Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 kommer vel ann på hvordan verksted det r og da merkeverksteder er som oftest dyrere osv. men ring og hør litt rundt, men er fort oppi 650 pr time som knut sier billigst og gjøre det selv i hvertfall =)
-Erik- Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 kommer vel ann på hvordan verksted det r og da merkeverksteder er som oftest dyrere osv. men ring og hør litt rundt, men er fort oppi 650 pr time som knut sier billigst og gjøre det selv i hvertfall =) Pleier jo å være billigst å gjøre ting selv fremfor å sette det bort. Men om du hører met et verksted å spør hvor mye de skal ha så kanskje det ikke er så ille. i og med at du har vifta selv. Går jo an å spørre hvertfal
Alsmarken Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Jepp, skal ringe å høre Takker for raske svar
doffa Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Jepp, skal ringe å høre Takker for raske svar du kan glemme å ringe til bmw i ålesund der tar dei 1100+mva for en time arb, svin dyrt!!!
Stonescream Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Ta en telefon til mek linja i ørsta og så kan dei nok fikse det ganske fort om du ikke har lyst å skru selv. Er jo i "nabolaget"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå