Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt den drar på turtallet er ikke nødvendigvis greia. M52B28 sperrer vel på samme sted som de fleste andre normale bmw-motorer, men over 5500 dabber den virkelig av.

Forøvrig er vel ikke M40 noen spesiell turtallsmaskin heller.. M42 derimot.. :)

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mulig jeg har misforstått hele greia?

He he, bra kommentar "J Hofstad" :) Vet ikke om jeg skal le eller gråte av enkelte av påstandene i denne tråden :shock: du får bare ha medlinenhet med dem 8)

Uansett skal jeg sette inn 325 motor i min til sommeren :D

Skrevet
He he, bra kommentar "J Hofstad" :) Vet ikke om jeg skal le eller gråte av enkelte av påstandene i denne tråden :shock: du får bare ha medlinenhet med dem 8)

Hvilke påstander da?

Ikke bli fornærma da "hagenisse" Ta og lytt til "J Hofstad" du, han vet hva han snakker om 8)

Skrevet
faen nå har jeg starta en krig mellom 325 og 328 folk hehe

Det kan du trygt si :) he he, masse fornærma folk her nå :) men det er jo sundt med litt diskusjon da :)

Forøvrig ser jeg at det er ganske masse nisser her inne, ikke bare du "Hagenisse" for du er vel ute året rundt :) men så nærmer deg seg Jul også da :lol:

Skrevet
Har en 328 selv, vil bare si at den er voldsomt god å kjøre. Fint drag, men uansett en turtallsvillig motor.

Eh, hvilken planet er du på? 328 er absolutt ikke noe turtallsvillig. Den har bunndrag i bøtter og spann, men går jo helt tom for luft på høyt turtall.

hehe.. må le litt av deg nissen.. annen hvert innlegg fra deg så klager du på motoren du har i bilen din :lol: Hvorfor gjør du ikke noe med det? bytt til M50 innsug og få omprogramert hjærnen, å vips du har fått en "ny" bil for 10k

Ellers må jeg bare si at min 325i non vanos er en mye mere "inspirerende" motor enn en orginal M52B28. Men en 328 med litt snæx parkerer en 323/325 lett, den blir heller ikke så værst "inspirerende", men fortsatt et hakk bak 325`en.

Hilsen en som har hatt en utrimmet og etterhvert trimmet 328, og som nå har en 325 :P

Skrevet
Har en 328 selv, vil bare si at den er voldsomt god å kjøre. Fint drag, men uansett en turtallsvillig motor.

Eh, hvilken planet er du på? 328 er absolutt ikke noe turtallsvillig. Den har bunndrag i bøtter og spann, men går jo helt tom for luft på høyt turtall.

hehe.. må le litt av deg nissen.. annen hvert innlegg fra deg så klager du på motoren du har i bilen din :lol: Hvorfor gjør du ikke noe med det? bytt til M50 innsug og få omprogramert hjærnen, å vips du har fått en "ny" bil for 10k

Ellers må jeg bare si at min 325i non vanos er en mye mere "inspirerende" motor enn en orginal M52B28. Men en 328 med litt snæx parkerer en 323/325 lett, den blir heller ikke så værst "inspirerende", men fortsatt et hakk bak 325`en.

Hilsen en som har hatt en utrimmet og etterhvert trimmet 328, og som nå har en 325 :P

Enig :)

Skrevet

Jeg er iallefall veldig fornøyd med min 328

m50 innsug chip kammer og eksos, går som bare det. fort opp på turtallet. og når man hiver den i gir så bare drar å drar den. tipper nisse egentlig har en m52b20 haha

Skrevet

Fint drag, men M40'en min er mer turtallsvillig. :wink:

M40 ? og hvilken planet kommer du fra da? :stupid: m40 er desidert den VÆRSTE motoren bmw noen gang har produsert. er jo en grunn til at disse motoren kastes når de har gått over 200 :lol:

og turtallsvillig ? :lol::lol: m42b18 er villig m40b18 er slappere en gjordfræsen til far :wink:

Skrevet
tipper nisse egentlig har en m52b20 haha

Haha, han har jo selvfølgelig ikke det, men det tenker jeg også hver gang han sier motoren sin går dårlig :lol:

Av alle som prøvde 328'n min eller satt på så har ALDRI noen sagt at den bilen går dårlig. Det er jo en bil som går laangt bedre enn gjennomsnittlige biler. Med massevis av krefter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...