Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hva er navnet på den leppa du hadde torbjørn? :)

Bilen din var nydlig ;)

Et bilde av min:

Fått på sorte de, og snart sorte/mørke blinkers.. gammelt bilde..

kommer sort grill, shadowline, osv.

22_-1878011621.jpg

Skiten:

Bilde008.jpg

Nyvaska, dårlig lys, dårlig kamera.. ser rett og slett jævli ut :P

11012009071.jpg

Skrevet
Min gammle som jeg angrer sinnsykt på at jeg solgte :cry:

3ntv2pba9y8ppchb0j8e.jpg

TAKK for du la ut det bilde der. har klødd meg gul å grønn i bakhodet om jeg skal gå for DE lykter og svart front på min 540 som har samme farge som den du har bilde av. men nå blir de innkjøpt ser jeg.

hvilke baklykter hadde du? legg gjerne ut et bilde. ikke for å være copycat eller noe men har lyst til å se hva som ser bra ut eller ikke før jeg kjøper noe hvis du skjønner :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Her er min 540 iat 95 mod, lurer på ka sort front jeg her! har kikket litt rundt men finner ikkje fronten noe plass

n7dz2pwo5smpfo2qaiaz.jpg

Det er en helt standard 540i front du har, med brede nyrer som kom med denne i 94 mener jeg det var. De ekstra luftekanalene nede på hver side er lufting til bremser.

Mangler du en luftekanal på høyre side? Ser ut som jeg ser grusen gjennom luftekanalen.

Her er de forskjellige delene til frontfangeren din: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15

Og her er grillen, selv om bildet er av smal grill så ser du at teksten stemmer med brede nyrer: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=20

Skrevet

takker! ja stemmer jeg mangler den! va ikkje så dyr ny heller så da e det kansje værdt det å kjøpe nye! trodde ikkje v8 erne hadde egne fronter jeg! lærer så lenge man lever vist!:D

Skrevet

Ja, det er sikkert.

Forøvrig så fikk de andre modellene også brede nyrer, men luftekanalene til bremsene kom bare som standard på 540i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...