Gå til innhold

Den lille E32 tråden:)

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

se der ja...hva med å legge ut bilder av din nye også?

Joda, skal tilbake til Stavanger og hente den om et par dager! så får jeg ta en ordentlig vask og polering før jeg tar noen bilder av den!

Hva skjer med sjuern din om dagen da?

du er ikke intr i hele v8'er pakka du? med panser,fangere,bagasjelokk, grill og nyrer for noen lapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bagasje lokk annerledes på V8modellene?me didnt know that..hmm.. Min står fremdeles på verksted i påvente av girkasse overhaling..nedtur..ståttt der i snart to mnd.. Nei blir nok ikkeno ombytting med det første...orker rett og slett ikke..bare slit:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Denne kunne ha godt av noen råe felger! Mye som er gjort riktig på denne ja.

Heldigvis er det mye som er gjort riktig på E32 i utgangspunktet med tanke på innvendig plass og kjørecomfort hvertfall :)

Så blir det opp til hver enkelt eier å modifisere de ørsmå kosmetiske detaljene etter eget ønske.

ja er igrunn ganske lite man trenger å gjøre på en E32...Senk..felger..thats it...hmmm...

men igjen..ganske lite man kan gjøre på en e32..finnes ikke så mange ting man kjøpe til denna med unntak av lykter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er igrunn ganske lite man trenger å gjøre på en E32...Senk..felger..thats it...hmmm...

men igjen..ganske lite man kan gjøre på en e32..finnes ikke så mange ting man kjøpe til denna med unntak av lykter...

Har prøvd å lete litt rundt etter noe anonym styling til dette karosseriet uten hell. Ser ikke ut som E32 har vært prioritert hos stylingprodusentene. Tror det kunne vært pent med noen små lister/lepper rundt om på sidene, foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E32 er nok for spesielt interesserte, og da er vel etterspørselen etter styling-kit også deretter. Personlig liker jeg Alpina E32'ene svært godt. Hadde det vært økonomisk forsvarlig skulle jeg vurdert litt Alpina-snafs, men slik markedet er i dag er det vel lite hensiktsmessig å påkoste en E32 med vanvittige summer.

Er det forresten noen andre enn meg som syns at bensinforbruket på M30B35 er litt i det høyeste laget? Selv har jeg nådd et tak på 1,7 liter på mila, og det er ganske mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bagasje lokk annerledes på V8modellene?me didnt know that..hmm.. Min står fremdeles på verksted i påvente av girkasse overhaling..nedtur..ståttt der i snart to mnd.. Nei blir nok ikkeno ombytting med det første...orker rett og slett ikke..bare slit:p

Det er ikke anderledes, men det jeg hadde til overs var totalt rustfritt og uten 730i emblemet.

se på prisverdien på disse sjuerene våre, sånn i forhold til en e30

Det er jo helt sinnsykt! En sjuer er så sinnsykt mye mer enn en 3serie med mindre den heter e30 m3!!

Hva faen er en e30 i forhold til en syvserie??!

i 1987 var en syvserie uopnåelig (drømmebil) mens en e30 var en bil du Kunne ha råd til.

Med den kjørecomforten, den store og gode plassen, og de kraftige motorene som er i e32 tviler jeg på at jeg noengang kommer til og gå tilbake til e30 noen gang.

Miljøsvin får jeg heller bare være! :D

e32 er drømmebil!! :)

wicky, det bildet av 2 e32 i snøen du la ut.

Hva/hvor/når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke anderledes, men det jeg hadde til overs var totalt rustfritt og uten 730i emblemet.

se på prisverdien på disse sjuerene våre, sånn i forhold til en e30

Det er jo helt sinnsykt! En sjuer er så sinnsykt mye mer enn en 3serie med mindre den heter e30 m3!!

Hva faen er en e30 i forhold til en syvserie??!

i 1987 var en syvserie uopnåelig (drømmebil) mens en e30 var en bil du Kunne ha råd til.

Med den kjørecomforten, den store og gode plassen, og de kraftige motorene som er i e32 tviler jeg på at jeg noengang kommer til og gå tilbake til e30 noen gang.

Miljøsvin får jeg heller bare være! :D

e32 er drømmebil!! :)

wicky, det bildet av 2 e32 i snøen du la ut.

Hva/hvor/når?

Har vel noe å gjøre med at E30 er blitt en kultbil/samlerobjekt?

er vel ikke like enkelt å bygge om e32 til banebil pga vekt/konstruksjonskompleksitet(puh)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjuerne våre er fete nok som de er:) trenger ikke styling, med unntak av alpina!

Forbruket er ganske variert...bytta lmm,alle pluggkabler (DYYYYRT!) og filtre og slikt...gikk ned fra ca 2l mila til rundt 0.9-1.2l/mila ved pen kjøring...

E30 er liten nett bil som det kryr av...E32 er "sjelden" og forebeholdt de rike tøffe big-shott gutta:p Vi har nok motor og komfort som E30 gutta aaaaaldri kan få! (komfort altså)

Miljøsvin er coooolt!!

Bildet var fra bimmerskjøringa i vinter på gardemoen speedway...en heeeeeel søndag med sladding og herjing i snøen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er liten nett bil som det kryr av...E32 er "sjelden" og forebeholdt de rike tøffe big-shott gutta:p Vi har nok motor og komfort som E30 gutta aaaaaldri kan få! (komfort altså)

Bildet var fra bimmerskjøringa i vinter på gardemoen speedway...en heeeeeel søndag med sladding og herjing i snøen:)

Riktig.

Synes ikke det er så vanvittig mye e30 igjen, Men e32 har det alltid vært få av! jeg ser en e32 kanskje en gang i måneden om jeg er heldig!!

Noen som vet hvor mange e32 det ble importert til Norge?

og hva lå prisene på? jeg har lest en hel haug med forskjellige priser. men hvis vi tar utgangspunkt i en e32 med mye ekstrautstyr!

Blir det noe slik kjøring denne vinteren?!

Vi er en gjeng som vil komme opp og kjøre litt!

Jeg tenkte å få med meg opp 740'en på en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøsvin er coooolt!!

apropos... årsavgifta iår var faktisk gledelig lesing, har jo fjerna katalysator pga sebringpotta og fikk 2660,- :D

Er ikke det prisen dieselbrukere med partikkelfilter må betale?

Tviler på min gamle børse forurenser like lite som diesel med P filter, selvom BMW produserer de beste motorene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...