Espen^^ Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Skal ha meg ny fanger på min e34 med alpina front og m5 sideskjørt. Valget står mellom orginal m5 fanger eller Aerodynamic leppe som er limt på den orginale. bilder: M5 Aerodynamic Ka av desse er finest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Aerodynamic ser renere ut, tror jeg hadde valgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 m5 fanger så best ut utfra de bildene der. har ikke noen bilder av aerodynamic fangeren fra siden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Aerodynamic ser renere ut, tror jeg hadde valgt den. M5 fangeren blir sikkert ikke levert så skitten da.. Tror også den vil se best ut totalt sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 hvor får du den aerodynamic`en fra dah? :S Noen som vet hvilken "vinge" som er på det nederste bilde ? GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 hvor får du den aerodynamic`en fra dah? :S Noen som vet hvilken "vinge" som er på det nederste bilde ? GiljeN Fra BMW, Gsbildeler osv.. Det er sikkert en sånn ebay pyntelist til bagasjelokk.. Let der.. ----------- Jeg er usikker selv, skal kjøpe nå til sommeren. Tror det blir m5 jeg. Ser best ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Synes ikke M5-hekken matcher alpina-fronten din. Gå for aerodynamic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 en ting å huske på angående den aerodynamic hekken er at det er ikke så god plass til store enderør. jeg hadde slik bakfanger på gamlebilen min, og jeg hadde eisenmann potte med 2x70mm enderør og det var det bare såvidt plass til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 M5 fanger, helt klart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 syns aerodynamic var finest jeg tror nesten jeg skal bestille meg en slik hvordan er det å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 eg har 2x76 tror eg er litt skeptisk. kan legge inn nåken fleire biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 nåken bleire bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 visst eg velge m5 fanger går det ei linje heilt fra fronte til hekken. men med aerodynamicen bryter eg den linja etter sideskjørta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 ble mange pene e34 her nå ja, sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå