Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først taka svigermor(fra helvete) med suzukien.

Så skulle bettere svigerfar ha på ordentlige piggdekk og reiv nesten av seg langfingeren.

Begge hentet med ambulanse og full fart.

Svigermor burde vært avlivet på stedet mente dyrlegen...

:D

Andre med svigerforeldre og bil?

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Svigermor kjøpte jeg Bmw'n min billig av. Ellers bombarderer hun meg med god mat og drikke når jeg er på besøk. Svigerfar lot meg prøve Kawazaki ZZR1100'n hans i sommer. Blir ellers bombardert av bilprat når jeg kommer på besøk(Han har levd i et hus alene med 4 damer så er nok glad for å få besøk av en mann i blandt:Lol:) Så må si meg rimelig heldig og fornøyd med mine svigerforeldre :)

Skrevet

Svigermor(fra helvete) skulle aldri kjøre bil mer.

F... håpet det var mulig at nødslaktebilen passerte neste gang for hun kjører som ei geit selv med 4 hjulstrekk og greier...

Evt bare latt a henge opp ned og tenke seg om :clap:

Skrevet
Svigermor(fra helvete) skulle aldri kjøre bil mer.

F... håpet det var mulig at nødslaktebilen passerte neste gang for hun kjører som ei geit selv med 4 hjulstrekk og greier...

Evt bare latt a henge opp ned og tenke seg om :clap:

Du liker ikke svigerforeldrene dine eller? :P

Har egentlig vært ganske heldig, bortsett fra at jeg møtte mormora til dama i hundreoghelvette, hu var ikke bli da :lol:

Skrevet

heh, artig tråd!

jeg er fornøyd med sviger foreldrene angåne bil parken;)

En Toyota Landcruiser

en Volvo XC90

Og en (husker ikkje merke) 800CC firhjuling. heh, får stadig beskjed at jeg ikkje må kjøre fort når jeg får lappen, hvertfall IKKJE om dama sitter på, heha

Skrevet

svigermor er grei, kjører nissan xtrail og gir meg masse kafe. mens svigerfar er bmw frelst og har en e46 mens stesønn hans har en 2002 som svigerfar har bygd turbo på da han var yngre

Skrevet
Lov å ønske seg andre svigers til jul?

Er ikke kjerringa di på fora her også da Hofstad? Blir det ikke mye ... på noen uker vil jeg tru, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...