-BMW320- Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Prøv å lime inn linkene til bildene i tråden, du. Sikkert en fin bil:=) Edit: Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 nydelig:P Planer for den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW320- Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 øøøøøøøø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Lekker dieselbørse! Finner ingenting som ikke er riktig på bilen. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Nydelig =) Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 tenkte på girkula jeg også ellers var den jo perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Veldig fin bil Er den senket? Isåfall, hvor mye? Gratulerer.. Tenker meg det er noe i denne stilen jeg skal ha min Hvilke felger er det? Hvilken størrelse og dimensjoner er det på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 tenkte på girkula jeg også ellers var den jo perfekt! turte ikke si noe jeg: p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 tenkte på girkula jeg også ellers var den jo perfekt! turte ikke si noe jeg: p Var derfor jeg pent spurte hva han ville skifte først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Nydelig E46! M3-speil og eksos ville gjort den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Nydelig E46! M3-speil og eksos ville gjort den perfekt Enig der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 pen bil. har akkurat kjøpt e46 med m-tech og facelift selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Strøkent.. Veldig pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Nei ikke store planer, syns den er fin som den er Eneste jeg skal gjøre med den med det første er å skifte ut girkula og bytte ut stoffmattene med gummi matter i gulvet Bytte ut med gummimatter? Fyfy! Greit at stoffmatter ikke er gunstig spesielt nå på vinteren... men gummimatter ser forferdelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå