Simpel Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Enda en oljetråd på bimmers.no. Hva er SBS? Og hvordan stormer du et skip uten at skurkene skal få tid til å drepe gislene, altså sjøfolkene? Nja, kanskje ikke banditter fra somalia er å regne som den hardeste motstand, eller har jeg blitt lurt av Black Hawk Down? Blir spennende å se slutten på dette. Har liten tro på at verdenssamfunnet kan la dette skje, en supertanker stjålet og skurkene slipper unna med det.
BreitBau Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Dette er IKKE ett problem dersom de riktige folka hadde blitt satt inn.. De gutta er trent til å ta over Militærbåter med soldater på, noen stakkarslige somaliere med liten trening og noen våpen er no stress.. Derimot. Tørr jeg spørre hvilken int.ops du er i hofstad?
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Dette er IKKE ett problem dersom de riktige folka hadde blitt satt inn.. De gutta er trent til å ta over Militærbåter med soldater på, noen stakkarslige somaliere med liten trening og noen våpen er no stress..Derimot. Tørr jeg spørre hvilken int.ops du er i hofstad? Slutta for 14 år siden...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Og før moderatorer stenger tråd. La oss si at feks Tampa som Hafsmo jobber på blir tatt. Snakker 5000 biler med mye bimmer. Spørsmålet er altså hva regjeringer gjør med problemet. Og jeg mener at sirius vil bli frigitt rimelig straks om de rette instanser blir satt inn. men frykter at det i stedet drar over i en eskalering .
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Enda en oljetråd på bimmers.no. Hva er SBS? Og hvordan stormer du et skip uten at skurkene skal få tid til å drepe gislene, altså sjøfolkene? Nja, kanskje ikke banditter fra somalia er å regne som den hardeste motstand, eller har jeg blitt lurt av Black Hawk Down? Blir spennende å se slutten på dette. Har liten tro på at verdenssamfunnet kan la dette skje, en supertanker stjålet og skurkene slipper unna med det. Skal love at gutta ikke skjønner bæra før natta tar over
Simpel Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Vel, blir spennende å se slutten på dette hvertfall. Er endel kroner i en oljetanker og, 700 millioner kroner ifølge aftenposten.no. Vil nå fortsatt tro at det blir vanskelig å ta over et skip uten at noen gisler blir drept, men man kan jo ikke lage omelett uten å knuse egg. For min del håper jeg det blir en aksjon med smell og piratblod i strie strømmer, helvetes kjeltringer!
PenguiN- Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 hofstad, dette var intressant. hvordan avdeling? send på pm! grad og avdeling. Jeg har selv vurdert å verve meg for int-ops.
Anbefalte innlegg