Odd-M Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 En bil som jeg vil kalle meget trimbar hos e39 er M52B28. De har en enorm struping i eksos og i innsuget. Begrunnelsen for "strupingen" er kort og greit økt effekt på bunn og mellomregister.
Simpel Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Vær litt greie her nå. Dere ødelegger jo placeboeffekten fullstendig med brysomme fakta her. Var dette liksom et taper-forsøk på å være frekk? Jeg spurte bare... det er lov.. Er så mange idioter på forumet her som skal tøffe seg.. Det er ikke så vanskelig å virke tøff når du sitter bak et tastatur og ser på en skjerm.. Nei det var det ikke. Bare en reaksjon på at du stiller spørsmålet, svarene er "placebo-effekt" og utbroderinger om hvor lite det vil gi. Å definere "fakta" var ikke lurt, dette har jeg ikke greie på. Vil tro at Svendsen Eksos vet hva de prater om, menmen... Beklager hvis du ble støtt av det jeg skrev, det var slett ikke meningen.
KeRu (Joavg) Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Vær litt greie her nå. Dere ødelegger jo placeboeffekten fullstendig med brysomme fakta her. Var dette liksom et taper-forsøk på å være frekk? Jeg spurte bare... det er lov.. Er så mange idioter på forumet her som skal tøffe seg.. Det er ikke så vanskelig å virke tøff når du sitter bak et tastatur og ser på en skjerm.. Nei det var det ikke. Bare en reaksjon på at du stiller spørsmålet, svarene er "placebo-effekt" og utbroderinger om hvor lite det vil gi. Å definere "fakta" var ikke lurt, dette har jeg ikke greie på. Vil tro at Svendsen Eksos vet hva de prater om, menmen... Beklager hvis du ble støtt av det jeg skrev, det var slett ikke meningen. Den er grei No hard feelings
Hoem Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 En bil som jeg vil kalle meget trimbar hos e39 er M52B28. De har en enorm struping i eksos og i innsuget. Begrunnelsen for "strupingen" er kort og greit økt effekt på bunn og mellomregister. Nei, grunnen til strupingen var avgifter.
Andreas1 Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 En bil som jeg vil kalle meget trimbar hos e39 er M52B28. De har en enorm struping i eksos og i innsuget. Begrunnelsen for "strupingen" er kort og greit økt effekt på bunn og mellomregister. Nei, grunnen til strupingen var avgifter. Da burde vel bilen ville vært levert med høyere effekt i land med mindre avgifter, eller ?
2mMy Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 mener at den Y-potta utgjør 12hk på en 540i..
Lars89 Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 En bil som jeg vil kalle meget trimbar hos e39 er M52B28. De har en enorm struping i eksos og i innsuget. Begrunnelsen for "strupingen" er kort og greit økt effekt på bunn og mellomregister. Nei, grunnen til strupingen var avgifter. Da burde vel bilen ville vært levert med høyere effekt i land med mindre avgifter, eller ? Var på grunn av firmabilregler i Tyskland...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå