Gå til innhold

Min BMW E46 Coupe "M3"

DavidK
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja sorte blinklys og toning går jeg også å tenker på :) Lurt litt på tårnstag også igrunn.. Supert, Spiritus Sancti :) Har kikka litt, men skal skjekke ut koed bedre :) Men er siden dansk eller noe ?

Morro å høre at dere liker bilen :D

Jepp, siden er dansk.

- nydelig bil da! stemmer for en kompressor jeg... \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sakt skal jeg ikke gjøre noen store drastiske tiltak med denne kjærra her :P Så nye bremser og kompressor og slikt kommer ikke til å skje :) Er forresten montert nye bremseskiver i sommer også så, brembo tror jeg det var 8)

Er litt usikker på om jeg i det hele tatt vil gjøre noe, men planen så langt er egentlig:

-Tone ruter

-Sorte blinklys fremme

-shadowlister

-tårnstag

Kommer litt ann på penger såklart, men vist jeg får råd kommer jeg til å oppgradere stereo også. Står noe ok i sålenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet skyss det ja. Får henge meg på shadowline lister jeg også da..

Synes felgene kledde bilen, men få de lenger ut. Spacere er ikke noe problem så lenge du har skikkelige spacere.. Du kunne fått handlet mine, men de er dessverre kun 4x100. Du får skikkelige til rundt 1000,- for 4.stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man få tak i kvalitets spacere da ? Frister jo såklart veldig å få dekka lenger ut, for å få den noe grommere sånn sett. Men gidder liksom ikke å bytte felger og dekk av den grunn, synes de som står på nå er veldig kledlig! :)

btw har fortsatt ikke funnet ut hvor de selger disse shadowline listene :P Så vist noen vet noe så er det bare å skrike ut! Og noen som vet hvordan det er å bytte disse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man få tak i kvalitets spacere da ? Frister jo såklart veldig å få dekka lenger ut, for å få den noe grommere sånn sett. Men gidder liksom ikke å bytte felger og dekk av den grunn, synes de som står på nå er veldig kledlig! :)

btw har fortsatt ikke funnet ut hvor de selger disse shadowline listene :P Så vist noen vet noe så er det bare å skrike ut! Og noen som vet hvordan det er å bytte disse ?

Ser at Schmiedmann.no har både matte og blanke shadowline lister. Men de koster! 4.640 NOK for matte og 7.755 NOK for høyglanspolerte. Så er det opp til deg om du synes det er verdt det.

http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/u ... .htm#pg748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine av en kompis. Kan helt sikkert ordne for deg om dette blir aktuelt.. Finn evt da ut hvor mye du trenger å bygge ut. Mine spacere bygger 20mm, vet ikke hvor mye en kan ha på før det ikke er lovlig lenger.

Du trenger sikkert nye bolter også da, men det kan jeg også skaffe om det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva de listene bruker å koste jeg, men virka som en temlig stiv pris på de hos schmiedmann.no ja. Får se det litt ann, kansje jeg bestiller fra utlandet også. Noen som har erfaring fra hvor er det best/billigest å kjøpe bmw stæsj fra ? usa, tyskland ? Har handlet mye fra usa til japse bilen jeg hadde før, menne utvalget til bmw er kansje mindre der borte enn feks tyskland ?

Skal ta å skjekke litt ang det med de spacerene jeg maze ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...