Gå til innhold

Min BMW E46 Coupe "M3"

DavidK
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror det hadde blitt fett med gule lykter jeg!! bare noe slo meg når jeg så bilen din!!

Har tenkt litt på deg jeg også, menne tror det bare blir sorte blinkere istede.

Takk for linken, knut_olestad ;)

Men hører folk jeg snakker med sier ikke bruk spacere, det er noe dritt osv. Jeg har ikke vært borti det før. Hva er det som egentlig er så negativt med å bruke det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mye jobb å bytte ut de listene. På en svart bil, så synes jeg ikke blanke lister ser dårlig ut selvom jeg foretrekker sorte. Jeg stemmer for å beholde dem.

Mulig det ser mer prekært ut på bildene enn irl, men spesielt bakhjula ser merkelige ut. Ville absolutt prioritert å få de lenger ut. Spesielt siden det er så bred kant også. Evt byttet til noen andre felger.

Skal ha skryt for at det ikke er noe M3-merke på synes jeg. Hvis du har det i sidegrillene eller andre steder, ville jeg bytta til noe annet merke. Det er positivt at det ikke er M3-speil også, sånn at den blir minst mulig "fake M3".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja får se det litt ann på de listene, var jo så dyre også. Menne fant et sånn vinyl kit på ebay da, som skulle passe rett på. Men vet ikke hvordan dette blir, kansje litt jalla ? Som sagt så tror jeg det hadde blitt mye bedre med bakhjula lenger ut ja. Derfor jeg sitter å tenker på spacere nå, for å bytte ut dekk og felg er uaktuelt. Er ikke noe M merker utvendig nei, eneste det står M på er dashen og girkula. Men for meg så kunne jeg ikke brydd meg mindre :) hehe...

Menne noen som kan svare på spacer spørsmålet mitt ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-merke er lov.

Jeg tror det finnes en annen løsning enn å bytte listene, men vet ikke hvordan holdbarheten over lengre tid er... Men verdt å sjekke ut litt nærmere.

Du burde ta en titt på e46.com sitt forum. Søke litt der på forskjellig ting. Jeg vet ikke hva som er så forferdelig med spacere, bortsett fra at det sliter mer på deler som f.eks hjullager og sånt, men det gjør det jo uansett med brede lavprofildekk/felger med agressivt offset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...