///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Kjempe nydelig bil.. Liker dem svarte... Skal få konkuranse etterhvert:P Bare jeg får shinet opp denna dynga mi:P heheh... bring it on! Alltid vært lov å prøve seg hehe... joa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Skal være snill jeg:P Bare ikke alt for seriøs av meg, får aldri denna min så fin uansett.. Skal bare ha e36 frem til sommern, fikk den så billig at jeg måtte bare kjøpe den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Skal være snill jeg:P Bare ikke alt for seriøs av meg, får aldri denna min så fin uansett.. Skal bare ha e36 frem til sommern, fikk den så billig at jeg måtte bare kjøpe den... hehe... er ikke så seriøs selv hehe... å? hvorfor selge til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Strøken bil du har ja Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Strøken bil du har ja Mysild thank you thorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Skal ikke til med et nytt prosjekt snart da? Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 ikke noen nye prosjekter nei... begrenset med penger når man er student hehe... men skal jo fikse litt ting og tang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 to nye bilder på førstesia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 nye bilder lagt til s 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Stein(!)tøft som vanlig. Tatt de hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Verkstedet til gjengen i Mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Stein(!)tøft som vanlig. Tatt de hen? takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Du skal ha det, du er flink til å ta bilder. Bedre enn meg, føler at jeg blir lærlingen av å se på bildene dine. Jeg ser faktisk opp til deg når det gjelder foto. LÆR MEG ALT DU KAN : ) Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå