mutexA Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 bump, la ut litt flere bilder i første post.
mutexA Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Med eller uten innhold? Men gi gjerne bud, finner ikke noe referansepris på denne noe sted.
mutexA Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 heh.. Verktøykasse: ~500 Speil: ~500 (mye lavere enn dette, så bytter jeg ut mine egne som er slitte) Sånn ca. bare kom med pris du vil gi du
Jonner'n Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 hehe da har du lagt ut bilen ja var på tide! er er det mange bra deler forlkens! har selv sett bilen og prøvekjørt den, og bilen går som et uvær. mye mer drag enn i min, og hørte heller ingen ulyder etc da vi kjørte.. er vel sota ruter rundt om på denna også hvis jeg ikke husker feil kim ruben? *og hvite blinklysglass på baklyktene!!!* samt en takvinge, noe som er første gang jeg har sett på en e34 touring..
limping00 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 har du lista på venstre side på døra bak? er den svart? gir 250 hvis tilfelle!
mutexA Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Takk takk Jon Ting tar tid skjønner du Er sota fra passasjer og bakover. har du lista på venstre side på døra bak? er den svart? gir 250 hvis tilfelle! Har brukt et par av de, husker ikke hvilke..Skal sjekke etterpå. Hvis jeg harn så ere greit det!
NINK Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Bremseskivene foran, hvordan er de? (min vibrerer ved nedbremsing, noe som tyder på kast i skivene da hjulene mine er avbalansert.) Og rattet, er det skinntrukket og uten slitasjehull? Sist men ikke minst - pris på delene
Yngvejos Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Hvor mye for baklyktene? Send pm og kontonr.
Hoem Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Denne karen fortjener skryt ! Jeg kjøpte dørtrekkene av han som han sa at hadde kommet fra sin egen bil selv om jeg omtrent nekter å tro det ut fra hvilken stand de er i ! De dørtrekkene ser ut som de er ny! Pakkingen var ufattelig bra, på nippet til å bli irriterende bra ; - D Jeg satt og var litt sånn bekymra når jeg så hun postdama slepe pakken bortover gulvet, men ut fra hvordan dette var pakket kunne hun gjerne sparket og hoppet på den uten at det kan ha tatt noe særlig skade! Ble levert på samme dag som han sa han skulle levere på! Så jeg føler at det er på sin plass og sette Kim som den personen som jeg har hadd den beste handelen med! Og om noen lurer touring dørtrekk er prikk lik sedan !
mutexA Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Bremseskivene foran, hvordan er de? (min vibrerer ved nedbremsing, noe som tyder på kast i skivene da hjulene mine er avbalansert.)Og rattet, er det skinntrukket og uten slitasjehull? Sist men ikke minst - pris på delene Det er iallefall ikke kast i skivene, men jeg vil ikke love bort noe før jeg har fått sjekket slitasjenivået på de. Det er 3eika skinnratt ja, men det er forsåvidt holdt av til Rogeren.Sender deg pm når jeg har fått sjekka skivene. Tusen takk Hoem, måtte jo pakke skikkelig Kunke risikere skade på de der Hilsen Pedantisk Surrehue *Skulle opp å ta litt bilder av fangere og slikt, også glemte jeg kamera hjemme!
mutexA Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 La ut litt flere bilder.. Skal oppdatere bildene og vaske delene litt når det slutter å snø så inn i hampen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå