BMWforalle Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Tror ivrig86 (hvis jeg huska nicket rikitg) skal selge interiøslister i børsta stål, kan sjekke prosjekttråden hans. EDIT: Link til prosjekttråden til ivrig86: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=113382 Tusen takk for tipset. Jeg tar kontakt og hører om de fremdeles er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Fikk bare lyst til å legge inn et par bilder fra en fin tur kona og jeg hadde over Suleskard, dvs veien mellom Sirdal og Setesdal, rett etter at veien var åpnet etter vinterstengingen. Veien er jo temmelig smal, men har mange herlige svinger og bakker som gir gode kjøreopplevelsere innen lovens fartsbegrensninger. Nydelig vær og lite trafikk gjorde turen til en fin opplevelse. Vi kjørte til Valle og så ned Setedalen til Kristiansand og E39 hjemover. Fin dagstur. Men E39 gir jo ikke de helt store kjøreopplevelsene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Herlig å kjøre rundt når været er så bra. Fine bilder av en meget pen bil, eneste jeg vil anbefale til neste gang er å få med mindre bakke og mer himmel. Kjerringa beordret meg til å slutte å ta bilder av asfalt når jeg tok bilder av bilen Og må si at det var et godt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Herlig å kjøre rundt når været er så bra. Fine bilder av en meget pen bil, eneste jeg vil anbefale til neste gang er å få med mindre bakke og mer himmel. Kjerringa beordret meg til å slutte å ta bilder av asfalt når jeg tok bilder av bilen Og må si at det var et godt råd. Asfalt trenger nå absolutt ikke være kjedelig så lenge man bruker den ordentlig. Kontraster med veistriper. Froskeperspektiv mot bilen. Men nok om det. Råflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Flotte bilder og knall drømmebil! Syntes bilder med hard core asfalt er tøffere enn himmel : ) Moro at gutter litt oppi åra også er med å fiffer opp bilene sine! stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Er det her min gamle AC schnitzer front leppe? jeg husker ikke helt hvem jeg solgte den til..? fin fin strøken voksen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Vanligvis forbinder jeg pensjonist-bmw med eldre e36 eller svære flak av en 7-serie, begge helt standard og kjedelige;) jeg er 23 og kjører svært flak av en 7er hehe så ut som en veldig fin bil du har her ja. litt uvanlig at eldre folk kjøper 3 serie. er jo flest unge som har slike biler. og at du i tillegg styler den litt er moro. jeg personelig hater treverk i bil. ved hører til i peisen og ikke i biler. så ville byttet lister i bilen. og AE med prikker er forferdelige greier syns jeg. ser veldig jalla ut syns jeg. ville gått for noe med jevnt lys rundt hele ringen istede for prikker. men om du vil ha crome lykter så er det vel mulig og bytte ut plast rammen i orginal lyktene. eller få den svarte plasten crome belakt. og AE ringer som GS og umnitza (eller hva det hete) selger dyrt kan du få billig på biltema. de er helt like uanset. http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 jeg har biltema ringene på min E38. veldig fornøyd. Men ellers syns jeg du har en flott bil. stå på vidre og vis folk at det ikke bare er unge folk som kjører spreke "ungdomsbiler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Er det her min gamle AC schnitzer front leppe? jeg husker ikke helt hvem jeg solgte den til..? fin fin strøken voksen bil Denne leppa stod på en 2000 modell (tror jeg) 330Ci som opprinnelig var koksgrå metallic, eller hva det nå heter offisielt En kamerat av meg fikk importert denne bilen fra Tyskland og monterte M tech styling på den. Jeg fikk overta de gamle delene med Scnitzerleppa. Jeg monterte denne på bilen vår og synes den faktisk er ganske stilig. Om jeg må si det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 jeg personelig hater treverk i bil. ved hører til i peisen og ikke i biler. så ville byttet lister i bilen. og AE med prikker er forferdelige greier syns jeg. ser veldig jalla ut syns jeg. ville gått for noe med jevnt lys rundt hele ringen istede for prikker. men om du vil ha crome lykter så er det vel mulig og bytte ut plast rammen i orginal lyktene. eller få den svarte plasten crome belakt. Men ellers syns jeg du har en flott bil. stå på vidre og vis folk at det ikke bare er unge folk som kjører spreke "ungdomsbiler" Treverk kan være helt ok i biler, men jeg forbinder det helst med type Rolls Royce, Bentley, store Jaguarmodeller, etc. Skulle gjerne ha byttet det ut selv, men koster jo litt det også da. Men én gang... På vår forrige BMW, en E36 coupé fikk jeg kjøpt Hella lykter i krom med meget bra AE. Fant ikke samme type lykter til E46 coupé så da ble det noe fra fjerne østen. Jeg visste ikke hvordan disse funket mht AE og jeg er heller ikke særlig happy med dagens look. Imidlertid kan jeg leve med dette en stund så får jeg se hva jeg kan gjøre med saken. Takker for konstruktivt tips. Takker forøvrig også for gode ord om bilen. Meget hyggelig. Jeg er 61 nå, men faren for at jeg noengang skal bli voksen er nok heller liten. Og takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Etter en vinter med snø og is i tre måneder har jeg funnet ut to ting: 1. En Schnitzerleppe egner seg ikke til å brøyte snø med. 2. Det er lov å bruke hodet selv om man har ryggesensor. Disse bitre erfaringene resulterte i at leppe og bakfanger måtte repareres og lakkeres. For å gjøre et lite sprell i samme lakkeringsprosess anskaffet jeg meg på tilbud hos GS bildeler et Rieger bakskjørt. Det viser i alle fall igjen. I tillegg har jeg nok en gang montert lyktespoilerne på. Jada, jeg vet at det er mange meninger om dette, og jeg er selv i tvil. Imidlertid kan disse fjernes lett. Bruker bare dobbeltsidig tape til å feste dem. Skjørtet er også festet med dobbeltsidig tape og et par karosseriskruer. Men jeg skulle nok hatt sideskjørt i tillegg for å få linjer som henger sammen med bakskjørtet. Vi får vel se hva det blir til. Jeg er ikke sikker på om den nye "looken" blir permanent, men i mellomtiden kan jeg finne ut om jeg har den mest rånete BMW-en som er eiet av en gamling på 62 år. J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Nydelig coupe, men må si at jeg likte den bedre før du fikk montert ny bakfanger. Tror kanskje jeg har sett denne parkert på toppen av Lyefjell for en god stund siden, ved parkeringsplassen til Ragnastøl barnehage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Jeg er nok i tvil selv også, men som sagt, sakene er lette å fjerne hvis jeg ønsker det. De typiske BMW-linjene forsvinner med mye ekstra plastdeler. Jeg ser den. Men for en stund vil de nok henge på. Jeg parkerte på Lye en gang i fjor under Garborgrittet. Kan det være den gangen du så meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Nydelig bil. Og kult at folk av den ''eldre'' generasjonen styler bilene sine ja! De ''voksne'' her kjører dessværre 2 dønn orginale bmw'r en e46 cab å en 535d e61 Oo. Maser på dem at bilene dems ligner på x5er:P Men nokk ot. Syns bilen egentlig var fint senka med dem felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Veldig pen bil dette ja å ikke ofte man ser eldre folk kjører litt styla Men er det 2 forskjellige pærer i blinklysa bak eller er det sola som gjør det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Men er det 2 forskjellige pærer i blinklysa bak eller er det sola som gjør det ? Hmmm... Mener bestemt pærene er like. Det må være sollyset. Tror jeg. Men takk for tipset. Skal sjekke om det er noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå