thagen2 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 ja det er jo polerings produkter til mange tusen. du har valgt den beste maskinen flex er utrolig bra. koster jo litt, men verdt alle penga
Citrus Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Gleder meg til å begynne nå. Må vente på godværet Kommer mere bilpeieprodukter, de hadde ikke alt på lager. Har fått senkesettet nå Leppa til frontfangeren og nummerplateholderen har også kommet.
Citrus Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Det er kjøpt på GS Bildeler http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 2&type=new
ervik Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 se der du kun til turigng dette da, såg lit annerledes ut til sedan, men takk
Citrus Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Får legge ut noen bilder av hvordan bilen ser ut nå.
Hefner Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Meget pen bil du har der ja, men den har kostet møe peng
Eivind_MH Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Var strøken denne ja! det eneste som skilte seg litt ut var dogget på frontlyktene..
Ellingx3 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Kjempefin Touring dette her. Kan jeg spør hvilken størrelse det er på M6 felgene din, med tanke på at du måtte valse hjulbuene
Citrus Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Takk for fine tilbakemeldinger. Hva er det som ikke koster Doggen kommer etter at bilen er vasket. Men blir vel nye lykter etter hvert. Måtte se om jeg fikk godkjent ombygd til xenonlys. Noe som gikk greit. Bakfelgen er en 9,5" om jeg ikke tar helt feil, med ET18. Måtte ikke valse, men synes det var for tait. Kjørte med felgene dit jeg skulle valse uten og ta oppi. Valsinga var egentlig bare for å brette opp den kanten som stikker innover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå