Muffins Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Har avogtil veldig lite å gjøre, da redigerer jeg bilder. har vært mange biler her på bimmers som jeg har vært begeistret over, og som har vært offer for min lyst på å små redigere bilder. Legger ut noen av dem her. HDR BMWforalle's E46, en av de penere på Bimmers Mysilds E36 Brodern's E36, redigert med HDR Eldste Brodern's (D.C.V) M5 E34T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Flotte bilder Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Ja kule bilder dette her Noen sånt må jeg få lært meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Gammel bilen min jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 mange tøffe, men for å være litt kritisk... de to første ble litt mye "highgloss", altså litt for lyse til å se på bilen, ser liksom bare effekten ellers var det mye tøft! hvordan får du inn andre bilder i et bilde? får det ikke til jeg... det hdr bildet var stilig utenom bakgrunnen, bilen og grusen var stilig, men det ble litt for "kunstig" grønt bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 mange tøffe, men for å være litt kritisk... de to første ble litt mye "highgloss", altså litt for lyse til å se på bilen, ser liksom bare effekten ellers var det mye tøft! hvordan får du inn andre bilder i et bilde? får det ikke til jeg... det hdr bildet var stilig utenom bakgrunnen, bilen og grusen var stilig, men det ble litt for "kunstig" grønt bak... kan hende at skjermene våre har stor forskjell i lys og skarphet Det var faktisk meningen å få bakgrunnen kunstig for å prøve å fremheve bilen mer. hvis du legger 2 bilder som individuele lag, bare å forandre på opacity på det ''øverste'' bildet, evt. sette det som overlay, screen etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 På min skjerm, eller med mine øyne, så ser det her ikke bra ut. Studer photoshop tutorials, så kan du komme et stykke på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 hmmm... må nokk være skjermen min som er mørkere da... jo takk for tipset, men har faktisk laget mange tutorials selv. så tror ikke jeg gidder å begynne med det Selv om Bilderedigering ikke er min sterkeste side. er litt flinkere å lage ting fra scratch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Stilig! Jeg gjorde ingenting med bildene jeg la inn. Jeg har eksperimentert litt for meg selv og jeg ser jo at bildene kan bli enda mer spennende og inspirernde med de rette effektene. Må visst gjøre noen sprell på mine bilder og legge dem ut. Kjekt du synes at bilen var fin, forresten. Det varmer i kulda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 du har fjernet det første hvite bilde nå men det du la inn er lekkert! jeg har en dyr skjerm og et meget godt skjermkort, så er nok din som er litt mørk... hehe... ser forskjell på denne og den bærbare med en gang... hehe oki, men hvordan få det inn, det er det jeg lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 du har fjernet det første hvite bilde nå men det du la inn er lekkert!jeg har en dyr skjerm og et meget godt skjermkort, så er nok din som er litt mørk... hehe... ser forskjell på denne og den bærbare med en gang... hehe oki, men hvordan få det inn, det er det jeg lurer på hehe ja jeg har to skjermer tilkoblet samme pc, en passelig lys LCD og en mørk CRT, redigerer som oftes på LCD'en. men så hva dere mente på det øverste bildet når jeg dro bildet over på CRT'n, men hva som var så galt med bildet av E46'n ser jeg ikke. Copy-paste easy peacy lemon squize =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 e46en ja... se på taket og venstre del av frontruta... blir for lyst og "kanten" av bilen forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 nå har jeg prøvd å sett på både ene broren min sin pc og pappa sin, ser ikke på noen av dem at det er noe overkill i glow, ser kanten på både taket og vestre del av frontruten, uten problemer. og hvor dyr skjermen og skjermkortet ditt er, er ganske irrelevant, har mer med innstillinger å gjøre. Ken har ganske dyr skjerm og altfor dyrt og godt skjermkort, viser ingenting forkjell iforhold til mitt. kan hende at du har overkill på kontrast innstillingene dine? hvis du har Nvidia så bruk wizard på medfulgt program, så skal du se likt mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Dere som diskuterer skjermer og skjermkort, og hvor dyre og bra disse er. Dette har ingen ting å si om de ikke er kalibrert. Men ser litt utbrente ut noen av de første bildene. Og det HDR bildet, hvor mange eksponeringer er det satt sammen av? Mulig jeg ikke ser på rett bilde, men om det er den E36 med vindusviskeren rett opp, så er det vel ikke akkurat hdr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Dere som diskuterer skjermer og skjermkort, og hvor dyre og bra disse er.Dette har ingen ting å si om de ikke er kalibrert. Nei det jeg også prøver å si bare man leser hva jeg har skrevet. Men ser litt utbrente ut noen av de første bildene. Og det HDR bildet, hvor mange eksponeringer er det satt sammen av? Mulig jeg ikke ser på rett bilde, men om det er den E36 med vindusviskeren rett opp, så er det vel ikke akkurat hdr? Begge bildene av E36'er med vindusvikerne opp (den grå og den blå) er HDR, satt sammen av 3 og 4 bilder(grå 4 og blå 3). du ser nok på rett bilde, men hvis det er av den blå og du blir forvirret av at bakgrunnen ser ut som en regnskog eller som om det er tatt ut fra Donald, så er det faktisk meningen, for å ''få fram'' bilen mer i bildet. Den blå var faktisk første gang jeg prøvde meg på HDR EDIT: jeg tar bilder med ett crap kamera, derfor er det ikke like optimalt som jeg skulle ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå