///Mysild Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 nå er jo dette to forskjellige farger også...!! men på den hvite var det fargene som dominert... dominerende, men fint! hmmm... kan ikke si det er veldig dominerende
lloydsb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 er det, men på min farge.. selv med carbon eller vanlig. blir den får dominerede... Dette har jeg studert Din bil er det helt ok med, men så er jo den svart med carbon emblem.
lloydsb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 mhm... men time will show jupp så ikke vær så negativ Blitt lite på deg i det siste eller?
gnmfr Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 mhm... men time will show jupp så ikke vær så negativ Blitt lite på deg i det siste eller? gjort det samme med det nye panseret mitt synes det ser bra ut jeg:D Dama på ferie eller mysild??
///Mysild Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 nei... har vel ikke noe med det å gjøre... syntes bare det ser rart ut... nei, fikk meg masse i helga
lloydsb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 nei... har vel ikke noe med det å gjøre...syntes bare det ser rart ut... nei, fikk meg masse i helga du e ikke alene
lloydsb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 ikke fjern emblemet!!fått deg felger nå? emblemet er borte får alltid.. nei, har ikke det Har enda noen månder på å finne brukt eller kjøpe nye. blir det nye vet jeg hva jeg skal ha.
lloydsb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 ja, da har det seg sånn at Blinklyset tok fyr,tror det eller ei.. Var ikke reddbart så må få taki nytt eller noen andre lys. har vanlig hvite liggende men syntes ikke de passer sånn.. Høyre Blinklys til coupe ØK: SONAR http://s13.photobucket.com/albums/a265/ ... V00314.flv
Superbeetle Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 oh oh, jeg lurer på om jeg har et slikt til deg... Skal sjekke på verkstedet imorgen
vetu03 Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Kan hende jeg også har høyre blinklyset i Sonar med svart bakgrunn og chrom prosjektor.. Husker bare ikke om det er høyre eller venstre som feste er knekt på.. Og er fint uten emblem på panseret syntes jeg, har ikke emblem selv og når jeg ksla bytte panser kommer jeg nok til å fjerne det da også eller kjøpe uten..
Nøstbakken Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 hehe .... ikkje bra.. Ka så er årsaken til det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå