lloydsb Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 m3 lykter? hva er det forno? baklykter rød\hvite
lloydsb Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 å ja, vanlige røde hvite ja... ja, bedre enn org lykter med sota blink og ryggelys
sladjan Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 å ja, vanlige røde hvite ja... sånn kjedelige som mine og dine det mysild
ZhilleN Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 fant igjen et gammelt bilde av annonsen fra forrige eier, før jeg handlet den..Før Etter litt morro:) Burde kanskje tatt fra bak før og etter, og foran før og etter..
lloydsb Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 ja, hadde jeg bare hatt det, men slik jeg henta den, den så ikke sånn ut på vei hjem.. er det eneste bilde(tatt fra annonsen) slik den var før. rett etter jeg hadde handlet bilen. bytta jeg felger fra m6 til bbs grunnet jevli med subbing! og demontert gt leppa(lang tur hjem, ville ikke herpe ann)
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 å ja, vanlige røde hvite ja... sånn kjedelige som mine og dine det mysild jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå