icemanM5 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Noen som vet hvem i Norge som selger disse i kopi-felger...????? Som sagt så er det AC Schnitzer type II (2)
sportevo 3 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 jeg kjøpte disse kopifelgene på gs bildeler for noen år siden i 18" fikk lagd ac-sn.klistere merker som j satte på senterkoppene ble bra di:)
icemanM5 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Hei! Takk for svar! Jeg fikk oxo høre at GS hadde de, men prøvde å gå inn med min egen bil som valgt modell, (E34 540i) men de kom ikke opp der lenger... :( Jeg MÅ bare ha tak i de, og står nesten på kanten til å bestille meg helt nye originale.... Ingen som vet om andre steder her i bondelandet som kan ha de, eller skaffe de...???
///FredriK.S Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 www.schmiedmann.no solgte disse før, men ser ut til at de har slutta!?
icemanM5 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Tenkte du på originale da, eller kopi da...?
Hefner Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Faen meg crem fresh de hjula altså, har lyst på sånne selv men vi får nå se
bimmerduden Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 prøv www.tevodekk.no de skaffer det meste:)
icemanM5 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Har ringt Tevo her i Trondheim, men han jeg snakka med forstod ikke engang hvilken felg jeg mente.........!!! RH X-rad er ikke noe jeg vurderer som alternativ! De kan se ganske like ut, men det er stor forskjell! (Synes jeg) Fortsatt ingen som vet om noen som selger disse AC kopiene...???
icemanM5 Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Ser du holder hardt på Eiker.no, men om du leser det jeg har skrevet over, så skal du få slippe å nevne eiker igjen! RH X-RAD ER IKKE ET ALTERNATIV FOR MEG! De kan se ut som AC, men det ER RH! You feel me, bro...??
Hefner Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 hehe... ja da er jeg med vøttø går litt fort i svingene her. hvorfor ikke de? må kjøpe orginalt da.
icemanM5 Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Har hørt på pris på originale, og..... eh.. jah.. 7000 pr felg i 8,5x18.. Men vet de selges som kopi, men vet bare ikke hvem som tar de inn for tiden... Så håpet kanskje noen her inne hadde dumpet over noen som evt har de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå