Trollet_ Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Noen som kan fixe gule lykter, gull-felger, bad-look, shadowline detaljer og blankere lakk på denne?
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Noen som kan fixe gule lykter, gull-felger, bad-look, shadowline detaljer og blankere lakk på denne? hva heter tråden?
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Phototshop tråden! hehe... menne, FEIL Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [iKKE styling] heter den hehehe
JonasD Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Phototshop tråden! hehe... menne, FEIL Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [iKKE styling] heter den hehehe Eh, menne.. JO! Dirigerer han til den tråden han egentlig skulle ha spurt haha
krutte-39 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Noken som har lyst til å kose litt med min?
Trollet_ Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Phototshop tråden! hehe... menne, FEIL Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [iKKE styling] heter den hehehe okok, beklager, så bare det var gjort så mange ganger tidligere i tråden:P noen som kan vise meg: " få gule lykter, shadowline detaljer, bad look og gull felger. [iKKE kun oppfrisking]"-tråden?
Muffins Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 ja her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35817 Dere trenger jo ikke å begynne å krangle da gutter! ;p
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Ser i ettertid at jeg glemte sort lister rundt ruta foran. Bad Look får du ikke av meg, da jeg synes uten er mye penere. (egentlig skal denne i Photoshop-tråden, men la gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå