EspenHamre Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Takk skal du ha! Satan steike så rå den ble her! Kan gjærne prøve med litt andre felger om noen gidder. M5, M6, ymse BBS og VMR felger, sålenge de har konkav form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Vil gjerne ha den ned etpar cm fremme Ellers er det helt greit om noen vil prøve med diverse felger og andre mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Kommer med en liten utfordring her... Leide denne bilen i Monaco forrige uke, og fikk tatt ett bilde før vi kjørte avgårde... Men han superturisten som står å dummer seg der ødelegger hele bildet Er det mulig å fjerne han på noe vis?? Eventuelt bytte han ut med en søyle eller dekkstabel eller liknende, hadde satt stor pris på det, slik at bilde kan komme opp på veggen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 fort og galt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Utrolig Du har PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Kan du senke og tone rutene litt svart Og kanskje farge grøftelysene samme farge som lyktene (ett bilde uten farge og ett med) På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 gjorde et forsøk jeg. ble kanskje litt mye senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Kommer med en liten utfordring her...Leide denne bilen i Monaco forrige uke, og fikk tatt ett bilde før vi kjørte avgårde... Men han superturisten som står å dummer seg der ødelegger hele bildet Er det mulig å fjerne han på noe vis?? Eventuelt bytte han ut med en søyle eller dekkstabel eller liknende, hadde satt stor pris på det, slik at bilde kan komme opp på veggen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Haha, det var noe annet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Noen som kan fjerne lyktene på bagasjelokket? Noen som kan senke denne, eventuelt sette på andre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Prima vare, arild g. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Slik jeg har forstått det så er den tråden til å bedre bildet? Ikke få den photoshoppa osv som i photoshop tråden Anyway, noen som kan gjøre dette bildet pent? Skarpere farger, gjærne andre farger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Slik jeg har forstått det så er den tråden til å bedre bildet? Ikke få den photoshoppa osv som i photoshop tråden Anyway, noen som kan gjøre dette bildet pent? Skarpere farger, gjærne andre farger osv Steike! For en skjønnhet av en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Vannflasken irriterte meg litt, men tenkte jeg kunne lage litt finere versjoner også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 gjorde et forsøk jeg. ble kanskje litt mye senk Synes den ble rå jeg Tusen takk for hjelpen. Hadde jeg hatt på m-tech skjørtene hadde den sett enda bedre ut så senka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå