Carvin Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Kanskje noen ville tonet rutene litt, ellers frie tøyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Slik jeg har forstått det så er den tråden til å bedre bildet? Ikke få den photoshoppa osv som i photoshop tråden Anyway, noen som kan gjøre dette bildet pent? Skarpere farger, gjærne andre farger osv Det var hvertfall det som var ment med denne tråden da den ble laget. B/W B/W med ramme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 ingen som vil leke med min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 joda litt senk og litt forskjellige felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Slik jeg har forstått det så er den tråden til å bedre bildet? Det var hvertfall det som var ment med denne tråden da den ble laget. Tusen takk, ble kjempe bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 I love u people Noen som vil fikse på fargene og sånt også? tror jeg må senke og få på felger snart... og den siste photoshoppen med bbs felger...gull senter pliiiz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 I love u people Noen som vil fikse på fargene og sånt også? tror jeg må senke og få på felger snart... og den siste photoshoppen med bbs felger...gull senter pliiiz? Haha, jeg tror egså du må senke og få på felger.. Ble jo dritfet på det bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Noen som vil fikse litt på dette bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Noen som vil fikse litt på dette bilde? Gjorde litt småting her Er ikke spesielt dreven i PS enda men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Kan noen senke denne her litt skikkelig slik at skjermen såvidt går over toppen på felgene foran og bak? ..og på dette bildet SPACE UT BAK slik at det går ganske jevnt med skjermkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Saaaaatan!!! Hahahahaa! KONGE!!! Tusen takk Edit: HAHAAAAAAAAAA!!! DAMA!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Saaaaatan!!! Hahahahaa! KONGE!!! Tusen takk Edit: HAHAAAAAAAAAA!!! DAMA!!!! :D Hehe, dame og dame.. Er String-Emil.. Men det er ikke så nøye. Rå bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hehe, dame og dame.. Er String-Emil.. Men det er ikke så nøye. Rå bil forresten! oiii..det stemmer kanskje det. Jaja, samma f Takk uansett ..og takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå