///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 2 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 kunne noe sånt være av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 kunne noe sånt være av interesse? Lækkert dette her må jeg lære meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 aiai, det ble skikkelig tøft! Pen farge og. Noen som vil trikse litt her? http://img3.nettby.no/users/m/a/u/maurtin/files/bim.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 kunne noe sånt være av interesse? Lækkert dette her må jeg lære meg det jeg gjorde: tok auto levels, color og contras... la på layer der jeg laget kanten, så tok jeg nytt layer der jeg tok "selective colour" og tok mer framtredende på det blå, gule og oransje... så sort/hvitt layer, og "hentet" fram bilen igjen og forgrunnen, så tok jeg burn tool på himmelen og husene... tok vel 4 min... så lenge du tar auto levels, colour og contrast og et layer med selective colour, så kommer du langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Skulle ha lært seg litt PS ja!! Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 bildet ditt har jo blitt sjoppa på martin! men skal lage et da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 jeg *kremt* lastet det ned *kremt* for 2 måneder siden... men har begynt å lære litt etter at denne tråden kom martin: ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 TAKK )) Må ta å lære meg det greiene der, instalerte photoshop en gang, men var for mye å sette seg inn i så gav meg på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 kanskje noen har lyst til å prøve seg med no fett på denne? ikke det beste bildet akkurat men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Noen som vil lage grålig bakrunn på dette? Måtte prøve meg jeg også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 stor forskjell der happy haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 stor forskjell der happy haha ^^ Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 på mitt og ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå