Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

gode fotografer vet å bruke fotosjåpp mener du...

Joda, til en viss grad.

No offence, men jeg tror ikke du vet helt hva du prater om nå. :beer:

Og hva får deg til å tro at gode fotografer ikke bruker photoshop?

Jeg er interessert i å høre begrunnelsen.

finnes vel ikke et "proffbilde" på nettet som ikke har vært en tur innom "fotobutikken" ;-)

Crappy skjerm, så fargegjengivelsene er ikke bra. Men det som er bra her er noe helt annen på en annen skjerm.. fikk testet det via pappas PC, den har sånn 1080 HD skjerm, der var det helt annet og ser at jeg har mye som kunne vært endret. men men :-)

kanksje det har litt å si ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men på dagbilder som dette må man bruke litt photoshop for å få vekk, legge til noen farger... hvis ikke kan bildet bli veldig kjedelig...

Takk for lærdommen, men dette er noe jeg jobber med hver dag :wink:

Og jeg mente ikke å si at fotografer ikke etterbehandler bildene sine i det hele tatt. blabla, henke ville ikke ha begrunnelsen uansett... :P Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men på dagbilder som dette må man bruke litt photoshop for å få vekk, legge til noen farger... hvis ikke kan bildet bli veldig kjedelig...

Takk for lærdommen, men dette er noe jeg jobber med hver dag :wink:

Og jeg mente ikke å si at fotografer ikke etterbehandler bildene sine i det hele tatt. blabla, henke ville ikke ha begrunnelsen uansett... :P Skål!

den største forskjellen er vel utstyr til 5-6000 og utstyr til 15 ;-)

hvis du vil fortelle meg tips til å ta bilder uten å bruke ps, er du mer enn velkommen til å skrive et svar :-D

cheers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævelig bra Deep D. Verdens eneste E39 520iX :lol: .

Hehe... Jepp, denne 520ix ble spesial bygget for Rally Usbekistan, var en sauegjeter som hadde gjort ett kupp og solgte hele flokken (dvs han beholdt "Zlyshzi" favoritt sauen sin) og bestillte da denne 520ix. Blien kom faktisk på 3. plass, og ble en lokal attraksjon i den lille landsbyen.! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...